عصر بازار

روز گذشته در بورس کالا؛

۲۱ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

عصر اعتبار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۲۱ هزار و ۹۷۵ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۳ هزار و ۵۷۹ میلیارد ریال منعقد کردند.

۲۱ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس کالای ایران ، دیروز در سررسید اسفند ماه امسال 677 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با افت 0.07 درصدی به یک میلیون و 499 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اردیبهشت ماه 97 و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب 115 و 182 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه با رشد 0.28 درصدی به یک میلیون 526 هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده با رشد 0.58 درصدی به یک میلیون و 560 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور 3 هزارو 517 قرارداد و در سررسید آبان 97 بالغ بر 17 هزار و 484 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

    بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده 0.4 درصد افت کرد و یک میلیون و 593 هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 642 هزار تومانی با 0.22 درصد افت بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی