عصر بازار

بانک ملی ایران در خدمت صنعتگران

عصر اعتبار- با توجه به محوریت " تولید و اشتغال" در نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری، بانک ملی ایران به راهکارهای عملیاتی کردن این شعار مهم اندیشیده و در سال جاری نیز همانند گذشته، با تمام توان در خدمت شرکت ها و صنعتگرانی است که نگاه عملیاتی به تولید ملی و اشتغال دارند.

بانک ملی ایران در خدمت صنعتگران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یکی از این شرکت ها «شرکت تشک رویا» است که با تولید محصولات منحصر به فرد در خاورمیانه زمینه اشتغال بیش از 480 نفر را در سه شیفت کاری فراهم کرده است.

    با توجه به نگاه ویژه بانک ملی ایران به اشتغال و حمایت از صنعتگران، غلامرضا پناهی و محمود شایان اعضای هیأت مدیره بانک در رأس هیأتی متشکل مدیر امور اعتباری، رییس اداره کل اعتبارات، رییس اداره امورشعب مرکزی تهران و مسئول شعبه میدان هفت تیر بانک به  همراه کارشناسان مربوطه از این شرکت بازدید کردند.

    این شرکت از مشتریان وفادار بانک ملی ایران است که کلیه منابع خود را در این بانک متمرکز کرده و تمامی خدمات بانکی خود را نیز از بانک ملی ایران دریافت می کند.

    در این بازدید اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران با مدیران شرکت تشک رویا گفت و گو کرده و زمینه مرتفع ساختن مشکلات و معضلات احتمالی را با مدیران آن واحد صنعتی بررسی کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی