عصر بازار

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی خبر داد؛

فرصت سه تا پنج ماهه برای بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان بخش خصوصی

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل ۴۴ قانون اساسی مجلس از در نظر گرفتن فرصت سه تا پنج ماهه برای بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان بخش خصوصی خبر داد.

فرصت سه تا پنج ماهه برای بازپرداخت تسهیلات ارزی تولیدکنندگان بخش خصوصی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حمیدرضا فولادگر با اشاره به نشست امروز- دوشنبه- کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی بیان داشت: نشست امروز این کمیسیون با حضور ریاست مجلس شورای اسلامی، رئیس کل بانک مرکزی، وزرای اقتصادی و صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان بخش خصوصی واتاق بازرگانی برای اجرای صحیح ماده 20 قانون رفع موانع تولید برگزار شد.
    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت برای اجرای ماده 20 قانون رفع موانع تولید بارها آیین نامه اجرایی اصلاح کرده است، گفت: براساس آیین نامه اجرایی دولت، بخش خصوصی که از تسهیلات ارزی استفاده کرده باید تا آخر اسفندماه نسبت به بازپرداخت تسهیلات ارزی اقدام کند.
    نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم شورای اسلامی اظهار داشت: اما در این نشست از دولت درخواست شد که برای تولیدکنندگان بخش خصوصی که تسهیلات ارزی را در تولید استفاده کرده اند، فرصت 3 تا 5 ماهه در نظر گیرد، این اتفاق باید به موافقت هیات دولت رسیده و سپس اجرایی شود.
    وی همچنین ادامه داد: مقرر شد ظرف 2 هفته آینده کارگروهی تشکیل شود تا بدهکاران تسهیلات ارزی به دولت و بانک ها تقسیم بندی شده و تولیدکنندگانی که درگیر تولید هستند در اولویت استفاده از خدمات در بازپرداخت بدهی ارزی خود قرار گیرند.
    این نماینده مجلس عنوان کرد: همچنین جمع بندی کارگروه مذکور در قالب پیشنهادی به دولت ارائه می شود تا آیین نامه اجرایی ماده 20 قانون رفع موانع تولید را اصلاح کند.
    به گزارش خانه ملت، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست های اصل 44 قانون اساسی مجلس اظهار داشت: هدف از اصلاح آیین نامه اجرایی ماده 20 قانون رفع موانع تولید، حمایت از تولید کننده و بازگشت تسهیلات ارزی به دولت و بانک ها است تا این تسهیلات مجدد به بخش تولید تزریق شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی