عصر بازار

مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن :

واگذاری شرکت های گروه بانک صنعت و معدن آغاز شد

عصر اعتبار- مدیر امور مجامع و شرکت های بانک صنعت و معدن گفت :در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و همچنین سیاست های دولت و تأکید وزیر امور اقتصادی و دارایی، واگذاری شرکت های گروه بانک صنعت و معدن با آگهی ۵۱ درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن آغاز شد.

واگذاری شرکت های گروه بانک صنعت و معدن آغاز شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، ابوالفضل نجارزاده ، ضمن اشاره به آگهی مزایده شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن از طریق شرکت بورس اوراق بهادار تهران، برعزم این بانک جهت واگذاری سایر شرکت های بورس و غیربورسی که براساس قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و همچنین دستورالعمل های بانک مرکزی بعنوان دارایی های مازاد نام برده می شود، تأکید کرد.

    وی ضمن اشاره به شرایط فروش شرکت سرمایه گذاری صنعت و معدن به قیمت پایه هر سهم 1900 ریال و بصورت نقد و یا نقد و اقساط با دوره بازپرداخت 4ساله، ابراز امیدواری کرد که این مزایده در روز 24 بهمن ماه سال جاری با موفقیت برگزار شود.
    نجارزاده همچنین به برنامه ریزی و مذاکره با خریداران بالقوه شرکت های زیرمجموعه بانک اشاره کرد و خاطر نشان ساخت که مطابق برنامه زمانی ابلاغی توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی شرکت های زیرمجموعه بانک پس از انجام تشریفات قانونی فروش آگهی می شوند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی