عصر بازار

عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران:

بانک قرض الحسنه مهر ایران از ظرفیت بالایی در بانکداری الکترونیک برخوردار است

عصر اعتبار- تلیکانی، عضوهیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در بازدید از شعب استان کرمانشاه گفت: زیرساخت ها و ظرفیت بانکداری الکترونیک این بانک در سطح بالایی قرار دارد که بابهره گیری از تکنولوژی روز دنیا حاصل شده است.

بانک قرض الحسنه مهر ایران از ظرفیت بالایی در بانکداری الکترونیک برخوردار است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، تلیکانی با اشاره به اهمیت بانکداری الکترونیک در شبکه بانکی گفت: به واسطه افزایش تعاملات اقتصادی مردم هرروز بر اهمیت بانکداری الکترونیک افزوده شده و با همراهی تکنولوژی روز دنیا از جمله موبایل و اینترنت با بانکداری نوین قدرت نفوذ آن بسیار بالا رفته است.
    وی ادامه داد: در این نوع بانکداری پول با بالاترین سرعت و کمترین زمان ممکن جابجا شده و امورات بانکی بدون مراجعه به شعب صورت می گیرد، همچنین این نوع بانکداری علاوه بر کاهش هزینه های مشتریان و بانک، از هدر رفت زمان نیز جلوگیری می کند.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به اهمیت جایگاه همراه بانک و اینترنت بانک در زندگی روزمره مردم گفت: انتقال پول به هر حساب بانکی، مانده گیری، صورتحساب، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، خرید شارژ، مدیریت دسته چک و ... خدماتی هستند که صنعت بانکداری بر پایه آنها استوار است و با استفاده از بانکداری الکترونیک به راحتی می توان بدون مراجعه به شعب از این خدمات استفاده کرد.
    وی ضمن تاکید بر اهمیت نقش همکاران در این مهم گفت: معرفی و آموزش این خدمات وظیفه تک تک پرسنل است زیرا مشتریانی که به صورت مکرر به شعبه مراجعه می کنند نشان دهنده این است که یا با خدمات الکترونیک بانک آشنا نیستند یا تسلط کامل بر این خدمات ندارند.
    تلیکانی تصریح کرد: لازم است تا تمامی همکاران بخصوص پرسنل شعبه در زمان مراجعه مشتریان با گشاده رویی آنان را به استفاده از خدمات الکترونیک بانک راهنمایی کنند.
    شایان ذکر است، در این سفر تلیکانی به همراه نجدی مدیر امور استانها و فرجی رییس اداره کل توسعه سرمایه انسانی از نحوه خدمات رسانی به مردم زلزله زده در شهرستان های سرپل ذهاب، قصرشیرین، ثلاث باباجانی و گیلان غرب بازدید و از تلاش همکاران بانک در این مناطق تقدیر و تشکر کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی