عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران:

روابط عمومی ترکیبی از علم، فن و هنر است

عصر اعتبار- عیسی امامی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در نخستین همایش منطقه ای نمایندگان اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک گفت: روابط عمومی ترکیبی از علم، فن و هنر است و به کمک آن می توان پیوندی مناسب میان سازمان، مخاطبین و اهداف تعیین شده برقرار کرد.

روابط عمومی ترکیبی از علم، فن و هنر است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، نخستین همایش منطقه ای نمایندگان اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران به منظور تبیین بخشی از برنامه های عملیاتی این حوزه در سال آتی، تبادل تجربه و بررسی چالش ها و راهکارهای آن به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.
    عیسی امامی عضو هیات مدیره، محبوبه رنجبر رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی، حسین آبادی مدیرشعب استان مرکزی و جمعی از نمایندگان روابط عمومی و بازاریابی استانهای یزد، اصفهان، همدان، قم، خراسان رضوی، فارس، مرکزی، زنجان و کرمانشاه در این همایش حضور داشتند.
    در این همایش، امامی، عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران وظیفه بازاریابی را جلب نظر مخاطب و ایجاد یک اطمینان خاطر برای ارائه خدمات و محصولات سازمان یا مؤسسه عنوان کرد و افزود: مهمترین وظیفه روابط عمومی در کنار بازاریابی دقیق، شناخت افکار عمومی و نفوذ به آن باهدف جلب افکار عمومی است.
    وی در ادامه محورهای اساسی مطرح در حوزه روابط عمومی و بازاریابی را برای حاضرین تشریح و بر اهمیت نقش آن در توسعه برند بانک تأکید کرد.
    در ادامه، رنجبر رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران نیز در خصوص برگزاری این همایش گفت: طبقه بندی استانهای کشور به شش گروه با هدف ایجاد یک شبکه ارتباطی قوی بین استان ها و انتقال تجربیات، در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که در نهایت با بررسی های بعمل آمده در حوزه های مختلف، برخی از استانها به عنوان استان معین انتخاب شدند.
    وی افزود: در این طرح استان های معین به عنوان مرکز ثقل ارتباطی محسوب شده و از این طریق تلاش خواهد شد دستورالعمل ها و برنامه های کلان تدوین شده در حوزه روابط عمومی و بازاریابی به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
    رنجبر با اشاره به عملکرد نمایندگان و امکان تغییر استان های معین، گفت: نقش روابط عمومی به عنوان یک تسهیل گر برای اجرای صحیح برنامه ها و دستورالعمل های بانک بسیار حائز اهمیت است و در این بخش استان های معین وظیفه برقراری ارتباطی پویا و مستمر را از طریق ایجاد و اجرای یک کانال ارتباطی قوی برعهده دارند.
    رئیس اداره کل روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهرایران همچنین از تدوین یک تقویم برنامه عملیاتی در حوزه روابط عمومی و بازاریابی برای سال آینده خبر داد و تشریح کرد: این تقویم در حوزه های خبری و رسانه ای، تبلیغات محیطی، تولید محتوا، پژوهش های ارتباطی و ... تدوین و به عنوان یک سند راه در اختیار استان ها قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی