عصر بازار

توسعه همکاری های بانک تجارت با شرکت ملی نفتکش ایران

عصر اعتبار- رضا دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت در راستای گسترش همکاری‌های این بانک با وزارت نفت، با «سیروس کیان ارثی»، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

توسعه همکاری های بانک تجارت با شرکت ملی نفتکش ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دولت‌آبادی در این دیدار با اشاره به حادثه غم‌بار کشتی نفت‌کش سانچی، این رویداد تلخ را به خانواده‌های شهدای این حادثه و مجموعه شرکت ملی نفتکش ایران تسلیت گفت. وی در ادامه  به ظرفیت‌های گسترده بانک تجارت در قالب قراردادهای فاینانس و تامین مالی نیازهای گوناگون صنعت حمل و نقل دریایی کشور اشاره و بر آمادگی این بانک برای ایجاد تنوع در خدمات و گسترش همکاری‌ها تاکید کرد.

    مدیرعامل بانک تجارت در ادامه به انجام سلسله نشست‌های تخصصی بانک تجارت با وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در راستای طراحی یک مدل جدید تامین مالی با روش‌های نوین اشاره داشت و یادآور شد: با اجرای این مدل، تامین مالی پروژه‌های وزارت نفت با همکاری بانک تجارت، یک سندیکای بین بانکی و مشارکت عامه مردم انجام خواهد شد و این مدل نوین می‌تواند در زمینه همکاری با شرکت ملی نفتکش ایران نیز مورد استفاده قرار گیرد.

    وی با بیان گوشه‌ای از سوابق دیرین همکاری این بانک و بخش نفت و انرژی کشور اظهار کرد: بخش بین‌الملل این بانک به ویژه در زمینه فاینانس‌های خارجی برای نوسازی ناوگان کشتی‌های ترابری فرآورده‌های نفتی ظرفیت بالایی دارد و همچنین کارشناسان بانک تجارت می‌توانند با ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه بانکداری بین‌الملل و ارائه راه‌کارهای نقل و انتقال ارز از طریق سیستم بانکی خدمت‌رسانی نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی