عصر بازار

کمک یک میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به جشن نیکوکاری

عصر اعتبار- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اردبیلی‌های خیر تا کنون بیش از یک‌ میلیارد تومان به جشن نیکوکاری سال ۹۶ کمک کرده‌اند.

کمک یک میلیارد تومانی اردبیلی‌ها به جشن نیکوکاری
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین؛ حسین دشتی با اشاره به اینکه اردبیلی‌های خیر تا کنون بیش از یک‌ میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده‌اند، گفت: تمهیدات لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن نیکوکاری در سال‌جاری صورت گرفته است.

    وی با بیان اینکه با همکاری سازمان صدا و سیما، سازمان دانش آموزی، آموزش و پروش، بسیج و شهرداری اردبیل تلاش داریم شادی‌بخش کانون خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر این استان باشیم، افزود: جشن نیکوکاری در آستانه سال نو و با هدف تأمین نیازهای ضروری خانوار تحت حمایت و افراد نیازمند برگزار می‌شود تا آنها نیز با آرامش خاطر سال جدید را آغاز کنند.

    دشتی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال 96، در روزهای 16، 17 و 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: این جشن چهارشنبه 16 اسفند ماه در مدارس سراسر استان، پنجشنبه 17 اسفند ماه در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح شهر و جمعه 18 اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.

    مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه خیران اردبیلی می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به 200 پایگاه ثابت و سیار مستقر در سطح استان تحویل دهند، گفت: 170 هزار پاکت جشن نیکوکاری نیز بین دانش آموزان اردبیلی توزیع شده است.

    وی با بیان اینکه همواره شاهد افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد هستیم، افزود: حسن اعتماد عمومی به این نهاد موجب افزایش روزافزون کمک‌های خیران و نیکوکاران شده است که هر چقدر این کمک‌ها بیشتر شود به همان میزان می‌توانیم پاسخگوی نیازهای ضروری نیازمندان باشیم.

    دشتی با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست خانوار تحت حمایت و افراد بی‌بضاعت می‌رسد، گفت: تمامی خدمات کمیته امداد بر اساس سیستم نیازسنجی صورت می‌گیرد که در آن نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت طبقه‌بندی شده و این امر تسهیل و تسریع روند رسیدگی به امور مددجویان را رقم زده است.

    مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه اردبیلی‌های خیر بیش از دو میلیارد و 800 میلیون تومان در سال 95 به جشن نیکوکاری کمک کرده بودند، اعلام کرد: کمک‌های مردم اردبیل در جشن نیکوکاری سال گذشته نسبت به مدت مشابه خود در سال 94، حدود 31 درصد رشد داشته است.

    وی با بیان اینکه خیران دو میلیارد و 370 میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال 95 به‌صورت غیرنقدی به مددجویان تحت حمایت کمک کرده بودند، گفت: 430 میلیون تومان نیز در جشن نیکوکاری سال گذشته به‌صورت نقدی به خانوار تحت حمایت کمک شده بود.

    دشتی به کمک 160 میلیون تومانی دانش آموزان در جشن نیکوکاری سال 95 به همنوعان نیازمند خود اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم با ترویج سنت‌های حسنه اسلامی در بین کودکان و نوجوانان، یاری‌رسانی به نیازمندان را از همان دوران کودکی به آنها بیاموزیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو