عصر بازار

مدیر بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین خبر داد:

شعب بانک اقتصادنوین خدمات بازار سرمایه به مشتریان ارایه می‌کنند

عصر اعتبار- مدیر بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین ضمن اشاره به لزوم توسعه هم‌افزایی شرکت‌های گروه اقتصادنوین برای تامین منافع مشتریان این بانک، گفت: به منظور ارایه خدمات نوین و مطلوب به مشتریان، این بانک تفاهم‌نامه مشترکی با کارگزاری تامین سرمایه نوین منعقد کرده است.

شعب بانک اقتصادنوین خدمات بازار سرمایه به مشتریان ارایه می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حسین درویشها در خصوص این تفاهم‌نامه گفت: براساس این تفاهم‌نامه شعب بانک اقتصادنوین با همکاری کارگزاری تامین سرمایه نوین خدمات مورد نیاز مشتریان در بازار سرمایه را ارایه می‌کنند.
    وی اظهار داشت: مرحله نخست این همکاری و پس از اخذ مجوز مربوط از سازمان بورس آغاز شده و در این مرحله 20 شعبه بانک به صورت آزمایشی این خدمات را ارایه می‌کنند که در ادامه ارایه این خدمات در تمام شعب بانک اقتصادنوین در سراسر کشور انجام خواهد شد.
    وی با اشاره به الگوی ایجاد سوپرمارکت مالی در شعب بانک اقتصادنوین گفت: بخشی از مشتریان بانک اقتصادنوین در بازار سرمایه حضور فعالی دارند، که به منظور تسهیل ارایه خدمت به این گروه از مشتریان خدمات متنوعی با همکاری شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین به مشتریان ارایه می‌شود؛ ضمن اینکه مشتریان بانک از خدمات باشگاه مشتریان این شرکت نیز استفاده خواهند کرد.
    وی در خصوص جزییات خدمات ارایه شده گفت: اخذ کد بورسی، تغییر ناظر، فعال سازی معاملات آنلاین، امکان بهره‌مندی از خدمات مرکز تماس شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین، تشکیل سبد اختصاصی برای مشتریان و ارایه خدمات مشاوره‌ای، ارایه خدمات آموزشی و مشاوره تحلیلی کارگزاری به مشتریان، ارایه مشاوره پرتفوی مشتریان، بهره‌مندی مشتریان از تالار گفت‌وگو و مشاوره گروه‌های تخصصی تحلیل‌گر کارگزاری، ارایه خدمات بورس کالا و پذیرش محصول و فروش در بورس کالا و انجام معاملات آتی سکه از جمله خدماتی است که با همکاری شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین در شعب بانک اقتصادنوین قابل ارایه است.
    وی همچنین گفت: علاوه بر این شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین آمادگی تامین مالی با استفاده از ابزارهای جدید را برای مشتریان بانک خواهد داشت.
    درویشها در خصوص گروه‌های هدف مشتریان این خدمات جدید بانک اقتصادنوین گفت: تمام مشتریان بانک اقتصادنوین می توانند از این خدمات استفاده کنند.
    مدیر بانکداری اختصاصی بانک اقتصادنوین در ادامه به جایگاه مطلوب کارگزاری تامین سرمایه نوین در میان شرکت‌های کارگزاری اشاره کرد و گفت: شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین از معدود کارگزاری‌های کشور است که مجوز ارایه تمامی خدمات بازار سرمایه را در اختیار دارد و در ارایه خدمت به مشتریان محدودیتی ندارد.
    وی گفت: در حال حاضر خدمات این شرکت از طریق 23 ایستگاه سراسری در کل کشور به مشتریان ارایه می شود که با ارایه خدمات این شرکت از طریق شعب بانک اقتصادنوین دسترسی به خدمات این شرکت تسهیل خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی