عصر بازار

قائم مقام وزیر علوم:

۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات احداث خوابگاه به دانشگاه ها پرداخت می شود

عصر اعتبار- قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سال آینده ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت برای احداث ۲۰۰ خوابگاه به دانشگاه ها توسط صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می شود.

۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات احداث خوابگاه به دانشگاه ها پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، عبدالرضا باقری عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از دانشگاه هرمزگان با اشاره به دغدغه وزارت علوم نسبت به دانشجویان افزود: این تسهیلات در سال های بعد هم ادامه خواهد داشت تا کمبود فضای خوابگاهی جبران شود.
    وی ادامه داد: دانشگاه ها می توانند این خوابگاه ها را به صورت مشارکتی با بخش خصوصی و خیران یا خود احداث کنند.
    وی اضافه کرد: بازسازی و تعمیر خوابگاه های باقیمانده برای جلب رضایت دانشجویان ادامه دارد تا دانشجویانی که دور از خانواده مشغول تحصیل هستند در محیط آرام، امن و مناسب زندگی کنند.
    قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: بهبود فضای خوابگاهی و سلف سرویس ها و افزایش تسهیلات منجر به ارتقای خدمات رفاهی در سال های گذشته شده است.
    باقری ابراز داشت: رتبه بندی خوابگاه و تعمیر تجهیزات صورت گرفته در 2 سال گذشته و تنوع بخشی تغذیه دانشجویی و افزایش تسهیلات منجر به ارتقای خدمات رسانی به دانشجویان شده است.
    قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: ایجاد تنوع در غذای دانشگاه ها در سال های گذشته در دستور کار قرار گرفته تا بتوان بیشتر ذائقه های دانشجویان را پوشش داد.
    باقری خاطر نشان کرد: ایجاد اتاق های تندرستی در کنار خوابگاه ها، فراهم ساختن امکانات ورزشی مانند دوچرخه سواری، بدنسازی و هم چنین تفریحی برای دانشجویان توسط صندوق رفاه دانشجویان انجام شده و در حال انجام است.
    وی بیان داشت: سقف وام های دانشجویی هرچند ممکن است نتواند رضایت دانشجویان را جلب کند اما در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.
    وی با بیان اینکه مضیقه هایی در کشور وجود دارد که با وجود این شرایط برنامه ریزی شده بتوان خدمات بهتری به دانشجویان داد، تصریح کرد: دانشجویان بخشی از جامعه هستند که شرایط را درک می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو