عصر بازار

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۱۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده در استان گیلان

عصر اعتبار- بانک قرض الحسنه مهرایران با هدف رضایتمندی و ارزش آفرینی بیشتر برای جامعه بانوان کشور در قالب «طرح اندوخته بانوان مهر ایران» به ۱۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده تسهیلات قرض الحسنه به ارزش ۳۳ میلیارد ریال پرداخت می کند.

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۱۱۰۰ نفر از زنان سرپرست خانواده در استان گیلان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بلادی چولابی مدیرشعب استان گیلان در نشستی با رفیعی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان در خصوص طرح «اندوخته بانوان مهرایران» گفت : با هدف رضایتمندی و ارزش آفرینی بیشتر برای جامعه بانوان کشور در قالب این طرح به 1100 نفر از زنان سرپرست خانواده در استان گیلان، تسهیلات قرض الحسنه به ارزش 33 میلیارد ریال پرداخت می شود تا علاوه برتوسعه فضای کسب و کار در ارتقای سطح رفاه خانواده ها نیز موثر واقع شود.
    وی افزود: سایر بانوان هم می توانند طبق شرایط و ضوابط طرح اندوخته بانوان مهر ایران از تسهیلات قرض الحسنه این بانک استفاده کنند.
    بلادی چولابی در ادامه گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف حمایت از صندوق های خانوادگی و سازماندهی بهینه آنها و تشویق عموم مردم به مشارکت جمعی و تقویت بنیه مالی خانواده ها نیز، اقدام به ایجاد طرح جدیدی بنام «اندوخته خانواده مهر ایران» کرده است که اعضاء این صندوق ها می توانند همانند صندوق‌های رایـــــج در میان خانواده‌ها، با پرداخت سهم اندوخته ماهانه و تجمیع مبالغ خرد علاوه بر پس انداز، بواسطه هم افزایی و حمایت بانک، از تسهیلات قرض الحسنه بهره مند شوند.
    وی افزود: در این طرح بر خلاف روال مرسوم در صندوق های خانوادگی که صرفاً از محل سهم اندوخته اعضاء اقدام به پرداخت مبالغ تجمیعی می کنند، بانـک با هم افزایی مالی از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه حمایتی، میزان دریافتی اعضاء صندوق را تا دو برابر افزایش می دهد.
    در ادامه، رفیعی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری گیلان نیز ضمن استقبال از اجرای طرح اندوخته بانوان مهر ایران، از زحمات مجموعه بانک قرض الحسنه مهر ایران در حمایت از بانوان کشور قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم تا با اجرای این طرح ها گوشه ای از مشکلات معیشتی خانواده ها و زنان سرپرست خانواده مرتفع شود.
    شایان ذکر است، زنان سرپرست خانواده متقاضی دریافت تسهیلات می توانند با مراجعه به دفتر امور زنان استانداری گیلان در رشت، با اخذ معرفی نامه به شعب این بانک در استان رفته و در چارچوب عملیات بانکی بدون ربا، تا سقف مبالغ مندرج در معرفی نامه ، تسهیلات قرض الحسنه دریافت کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی