عصر بازار

مدیرعامل فرابورس ایران خبر داد:

آغاز فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده

عصر اعتبار- مدیرعامل فرابورس ایران می گوید رویداد فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده آغاز و برگزیدگان آن در آخرین روز نمایشگاه بورس، بانک و بیمه معرفی می شود.

آغاز فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، امیر هامونی درباره فین استارس 2018 و برنامه‌های فرابورس گفت: ما در هفته آینده افتتاحیه فین استارز را خواهیم داشت و در عین حال فرآیند و رویداد دو سه ماهه فین استارز را شروع خواهیم کرد.

    وی افزود: همه استارت‌آپ‌ها در حوزه فین تک می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام کنند. این استارتاپ‌ها در سه ماه آینده داوری می‌شوند و در روز اختتامیه که آخرین روز نمایشگاه بانک، بورس و بیمه است، برندگان فین استارز معرفی خواهند شد.

    مدیرعامل فرابورس تاکید کرد: در آن اختتامیه از فعالان فین استارز در دوره‌های قبل یعنی فین استارز 2016 تا فین استارز 2017 تقدیر به عمل خواهیم آورد و از زبان خودشان خواهیم شنید که اینها چه کسانی بودند. این می‌تواند به توسعه و فرهنگ‌سازی این بخش کمک کند.

    هامونی در پاسخ به این‌که آیا این استارت‌آپ‌ها میان مردم شناخته شده هستند، گفت: چون "فین تک" کار تخصصی است؛  بانک‌ها، بیمه‌ها و بورس و نهادهای مالی آنها را باید بشناسند. این ها مثل استارت‌آپ‌های حوزه حمل و نقل نیستند که تمام مردم آنها را بشناسند. اینها معمولا B TO B هستند و شرکت‌های فعال در بازارهای مالی فین تک‌ها را می‌شناسند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی