عصر بازار

اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ششمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی‌ها

عصر اعتبار-در ششمین جشنواره ملی تعالی و ارتقای بهره‌وری در تعاونی‌ها و هشتمین دوره تجلیل از فعالان و پیشکسوتان بخش تعاونی که در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار گردید به‌پاس تلاش جهت تأمین منابع مالی و توسعه بخش تعاون به حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون لوح تقدیر اهداء شد.

اهداء لوح تقدیر به مدیرعامل بانک توسعه تعاون در ششمین جشنواره ملی تعالی مدیریت تعاونی‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این جشنواره مهدیان ضمن ارائه گزارش فعالیت‌ها و خدمات بانک توسعه تعاون به‌عنوان تنها بانک تخصصی در امور تعاونی‌ها اشاره کرد و افزود: بانک توسعه تعاون مطابق اساسنامه خود روزبه‌روز با تلاش، همدلی و هم‌افزایی سهم بیشتری در حمایت از بخش تعاون داشته است.

    مهدیان به اجرای قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری اشاره نمود و خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن دو طرح اشتغال روستایی و اشتغال فراگیرمی توانیم بیش‌ازپیش تعاونی‌های کشور را تحت پوشش حمایت‌های بانک قرار دهیم.

    در ادامه این مراسم از سامانه ثبت ایده صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به‌منظور شناسایی و بهره‌برداری ایده‌های نوآورانه و خلاقانه با حفظ حقوق مادی و معنوی با حضور کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بانک توسعه تعاون رونمایی گردید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی