عصر بازار

با تامین مالی ۹۸ میلیون یورویی بانک توسعه صادرات:

فاز دوم پالایشگاه غلات زر افتتاح شد

عصر اعتبار- فاز دوم پالایشگاه غلات زر با تامین مالی ۹۸ میلیون یورویی بانک توسعه صادرات ایران به ظرفیت ۲۸۰هزار تن تولید قند مایع در استان البرز راه اندازی شد.

فاز دوم پالایشگاه غلات زر افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فاز دوم پالایشگاه غلات زر، تصفیه خانه مدرن صنعتی افتتاح و کلنگ پروژه دانش بنیان نیروگاه برق با سوخت بیوگاز و بیواتانول به زمین زده شد.

    این آیین با حضور علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، دکتر علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران به عنوان بانک عامل، مدیران این بانک و مسوولان استانی در پالایشگاه غلات زر در ساوجبلاغ استان البرز برگزار شد.
    بانک توسعه صادرات ایران علاوه بر 98 میلیون یورو برای اجرای طرح، 20 میلیون یورو سرمایه در گردش نیز به این طرح اختصاص داده است.
    مدیرعامل بانک توسعه صادرات کشور در مراسم افتتاح این پروژه گفت: افتخار و هدف ما این است که حوزه تولید، اشتغال و صادرات کشور رونق بگیرد.
    دکتر صالح آبادی با اشاره به اینکه پیشرفت کشور در گرو تولید رقابت‌پذیر و صادرات‌محور است، تصریح کرد: تولید رقابت‌پذیر و صادرات‌محور،دو مؤلفه کیفیت مناسب و قیمت رقابت‌پذیر را دارد.
    وی ادامه داد : اگرتولیدی، صادرات‌محور باشد حتما این مؤلفه‌ها را خواهد داشت و می‌تواند به یک تولید پایدار تبدیل شود؛ تولیدی که برای پایداری نیاز به رانت‌ها و کمک‌های خاص نخواهد داشت.
    وی تاکید کرد: مجموعه زر از مجموعه‌های خوب کشور است که با رویکرد صادرات تلاش می‌کند و اشتغال را توسعه می‌دهد.
    مرتضی سلطانی رییس هیأت مدیره گروه صنعتی وپژوهشی زر نیز در این مراسم گفت: وقتی مشکلات و درخواستمان را به مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران مطرح کردیم ایشان و مجموعه این بانک برای بخش تولید و صادرات بسیار انعطاف پذیر عمل کردند.
    وی افزود: همیاری و همدلی، روح قانون است و اگر به قانون روح ندهیم روبات است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی