عصر بازار

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خبر داد؛

جمع‌آوری ۱۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه

عصر اعتبار- رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از جمع‌آوری ۱۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر داد.

جمع‌آوری ۱۶۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، رضا اندام بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم افتتاح پد بالگرد جمعیت هلال احمر شهرستان بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: دو میلیون نفر در جمعیت داوطلبان ایران عضو هستند که سازمان داوطلبان 700 هزار عضو بالای 29 سال دارد.

    وی رتبه ایران در بحث سرمایه اجتماعی را 74 اعلام کرد و افزود: برای ارتقای رتبه و افزایش اعتمادسازی تلاش می‌کنیم و درصدد هستیم در برنامه‌های تدوینی و تعریف شده ایران را به جایگاه حقیقی‌ آن برسانیم.

    رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه برای زلزله کرمانشاه 60 میلیارد تومان جمع‌آوری شده است، بیان کرد: این میزان شامل کمک‌های نقدی بوده که هموطنان ما اهدا کردند.

    اندام ادامه داد: بالغ‌بر 100 میلیارد تومان کمک‌های غیرنقدی جمع‌آوری‌شده که در زلزله کرمانشاه ارسال‌ شده است.

    وی با بیان اینکه در راهپیمایی 22 بهمن پایگاه‌های کمک به زلزله‌زدگان فعال است، خاطرنشان کرد: امید است تا هر زمانی که هم‌وطنان ما در کرمانشاه به کمک و یاری نیاز داشتند بتوانیم به جمع‌آوری کمک و ارسال مایحتاج هموطنان اقدام کنیم و در این مسیر از یاری مردم نوع‌دوست ایران بهره‌مند شویم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی