عصر بازار

گام بلند بانک دی در اعطای تسهیلات قرض الحسنه به جامعه

عصر اعتبار- بانک دی در راستای گسترش فرهنگ قرض الحسنه در ۱۰ ماه نخست سال جاری ۵۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه اعطا کرده است.

گام بلند بانک دی در اعطای تسهیلات قرض الحسنه به جامعه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات بانک دی در خصوص تسهیلات قرض الحسنه اعطایی بانک در سال جاری گفت: بانک دی با هدف رفع مشکلات ازدواج و تهیه جهیزیه، درمان، خوداشتغالی و رفع احتیاجات ضروری و به منظور گسترش و نهادینه کردن سنت پسندیده قرض الحسنه در جامعه، ضمن تجهیز منابع ارائه خدمت در چارچوب قوانین پولی و بانکی کشور، در 10 ماه ابتدایی سال جاری موفق به پرداخت 560 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به اقشار مختلف از جمله جوانان و  نیازمندان شده است.
    داورپناه با اشاره به رشد میزان تسهیلات قرض الحسنه اعطایی نسبت به ده ماه مشابه سال گذشته افزود: بانک دی در ده ماه ابتدایی سال جاری موفق به پرداخت 6259 فقره تسهیلات شد که این تعداد در مقایسه با تسهیلات اعطایی مدت مشابه سال گذشته، نشان دهنده رشد 50 درصدی اعطای تسهیلات در این بانک است.
    معاون اعتبارات بانک دی همچنین با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج گفت: اهتمام ویژه بانک دی در سال جاری بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج منجر به آن شد که تا پایان دی ماه سال جاری کلیه متقاضیان تسهیلات ازدواج توانسته اند از تسهیلات خود بهره مند و یا در جریان پرداخت قرار بگیرند.
    داورپناه همچنین با اشاره به اهمیت تلاش شعب در بازاریابی اعطای تسهیلات قرض الحسنه افزود: در ابتدای سال، هدفگذاری های لازم جهت تخصیص منابع قرض الحسنه به گونه ای صورت گرفت که سهم تسهیلات قرض الحسنه تفاهم نامه ای جهت رفع احتیاجات سایر سازمانها نیز لحاظ گردد و بر این اساس حدود 25 درصد سهم تسهیلات قرض الحسنه در ده ماه ابتدایی سال 1396 به این امر اختصاص یافته است که با عنایت به تلاش تعدادی از شعب در خصوص تنظیم تفاهم نامه اعطای تسهیلات به پرسنل سازمان ها و شرکت ها، این امر به خوبی محقق شد.
    وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تمامی شعب بانک دی  بتوانند با افزایش تلاش خود در بازاریابی تسهیلات قرض الحسنه نسبت به گسترش فرهنگ قرض الحسنه و حل مشکلات جامعه کمک کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی