عصر بازار

گرامیداشت ۲۲ بهمن در خانواده بزرگ بانک تجارت

عصر اعتبار- کارکنان بانک تجارت همگام با ملت شریف و انقلابی ایران همچون سالهای گذشته در آیین های بزرگداشت یوم الله دهه فجرو راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور فعال و پرشور را به نمایش گذاشتند.

گرامیداشت ۲۲ بهمن در خانواده بزرگ بانک تجارت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، کارکنان این بانک در سراسر کشور همزمان با سی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همگام با مردم فهیم و ولایت محور ایران ضمن حضور در راهپیمایی این روز فرخنده با آرمانهای امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند و در بسیاری از استانها با توزیع اقلام فرهنگی در بین راهپیمایان حضوری چشمگیر را در خلق حماسه ای بزرگ در تاریخ انقلاب رقم زدند.
    بانک تجارت در شهر تهران نیز از اولین ساعات شروع راهپیمایی در غرفه مشترک با وزارت امور اقتصادی و دارایی از راهپیمایان پذیرایی نموده و به سوالات بانکی آنان پاسخ گفت . از دیگر اقدامات بانک در این غرفه که مورد توجه راهپیمایان قرار گرفت اجرای طرح جمع سپاری کمک به زندانیان جرایم غیر عمد دیه با مشارکت ستاد مردمی دیه بود که بسیاری از هموطنان در این طرح مشارکت نمودند. در این غرفه که مورد بازدید دکتر کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز قرار گرفت برنامه های شاد و هنری برای هموطنان به اجرا درآمد که به صورت مستقیم از طریق رادیو جوان پوشش خبری داده شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی