عصر بازار

مدیرعامل بانک اقتصادنوین:

اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه بانک اقتصادنوین است

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک اقتصادنوین: اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه بانک اقتصادنوین استمدیرعامل بانک اقتصادنوین در جمع کارکنان سرپرستی و شعب منطقه سه تهران گفت: با هدف تسریع در ارایه خدمات و افزایش ضریب رضایت‌مندی مشتریان تقویت و توسعه سرپرستی‌های مناطق در دستور کار قرار دارد.

اعتماد مشتریان بزرگترین سرمایه بانک اقتصادنوین است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا بلگوری مدیرعامل این بانک، در جمع مسئولان و کارکنان این سرپرستی، افزود: با اجرای این طرح اختیارات سرپرستی‌های شعب تهران و استان‌ها افزایش خواهد یافت که این مهم به در نهایت به چابک‌سازی فرآیندها و تسریع در تصمیم‌گیری‌های بانک منجر خواهد شد.

    وی ممارست و پیگیری امور توسط شعب را از جمله عوامل موفقیت بانک توصیف کرد و گفت: همکاران نباید برای پیگیری امور مربوط به مشتریان به مکاتبات کلی بسنده کنند، بلکه لازم است با پیگیری‌های مستمر زمینه حصول نتیجه نهایی را فراهم کنند. وی با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی کشور توانسته در سال‌های فعالیت خود اعتماد مشتریان را جلب کند، گفت: اعتماد مشتریان سرمایه ارزشمندی است که همه ارکان بانک باید برای حفط این سرمایه بکوشند.
    بلگوری گفت: بانک اقتصادنوین در طول سال‌های گذشته همواره بر پیاده‌سازی دقیق دستورالعمل‌ها و آیین‌نامه‌های صادره توسط نهادهای نظارتی و ذی‌صلاح تاکید داشته و این موضوع برای همه مشتریان لازم‌الاجرا بوده است.
    وی همچنین به نقش تعیین‌کننده همکاران شعب در معرفی خدمات و محصولات جدید اشاره و تاکید کرد، همکاران پیشنهادهای خود در خصوص محصولات و خدمات جدید منطبق بر نیاز مشتریان را ارایه کنند.
    پیش از سخنان مدیرعامل بانک اقتصادنوین، اسماعیل آروبندی سرپرست منطقه سه تهران بانک اقتصادنوین گزارشی از وضعیت شعب تحت پوشش این سرپرستی ارایه کرد. در این مراسم علاوه بر جمعی از مدیران ارشد بانک حسین کریمخان ‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین و حسن خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی