عصر بازار

معاون سیاسی وامنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

طرح بانوان مهر ایران برنامه ای مناسب برای محرومیت زدایی و تحکیم بنیان خانواده است

عصر اعتبار- حسینی معاون سیاسی وامنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دیدار با عدالتی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در این استان بیان داشت: اجرای طرح بانوان مهرایران، بهترین کمک به فعالیت های محرومیت زدایی و در راستای تحکیم خانواده است.

طرح بانوان مهر ایران برنامه ای مناسب برای محرومیت زدایی و تحکیم بنیان خانواده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر حسینی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرشته سلجوقی مدیرکل امورزنان استانداری خراسان رضوی به منظور آشنایی وتبیین راهبرد طرح اندوخته بانوان مهر ایران در جمع پارلمان زنان این استان در محل سالن شورای اداری استانداری از خدمات گسترده و حضور بانک قرض الحسنه مهرایران در تمامی سطوح جامعه تقدیر وتشکر کردند.
    حسینی در این مراسم اظهارداشت: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای اهداف و رسالت های اجتماعی گام های موثری برداشته است.
    وی افزود: طرح اندوخته بانوان مهرایران یکی از بهترین فرصتهای است که توسط بانک قرض الحسنه مهرایران و بصورت واقع بینانه طراحی شده و می تواند کمک رسان دولت در بخش بانوان باشد.
    در ادامه، سلجوقی نیز بیان داشت: ما با هماهنگی مجمع خیرین اشتغال استان بدنبال توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار هستیم و بانک قرض الحسنه مهرایران در این میان می تواند به عنوان بزرگترین حامی دولت درراستای اهداف و رسالت های اجتماعی عمل کند.
    وی تصریح کرد: به منظور عملیاتی شدن این طرح بزرگ دپارتمان زنان در خراسان رضوی تمام توان وقدرت خود را برای بهترین عملکرد قرار خواهد داد.
    در این دیدار، عدالتی با تشریح طرح اندوخته بانوان مهر ایران بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای ماموریت های اجتماعی خود به دنبال آن است با ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار به بهبود شرایط مطلوب در جامعه کمک کند.
    وی ادامه داد: با توانمند کردن بانوان سرپرست خانوار، به آنها قدرت می دهیم در زمینه هایی که توانایی دارند وارد شوند و بتوانند با ایجاد کسب و کار خرد هزینه های زندگی خویش را تامین کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی