عصر بازار

مذاکره بین اتحادیه جایگاه‌داران و بانک ملت؛

مشکل استفاده از کارتخوان در جایگاه‌ها حل می‌شود

عصر اعتبار- رییس اتحادیه جایگاه‌داران سوخت از آغاز و ادامه مذاکره بین این اتحادیه و بانک ملت برای برطرف کردن مشکل استفاده از کارتخوان‌های این بانک در جایگاه‌های سوخت خبر داد.

مشکل استفاده از کارتخوان در جایگاه‌ها حل می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بیژن حاج محمدرضا با تاکید بر اینکه مشکل پیش آمده بین اتحادیه جایگاه‌داران سوخت و بانک ملت هنوز برطرف نشده و این بانک به تعهدات خود عمل نکرده است گفت: البته فعلا قرار شد در جایگاه‌ها از دستگاه‌های کارتخوان بانک ملت استفاده کنیم و از مردم وجه غیر نقدی نیز پذیرفته می‌شود.

    وی افزود: البته در این راستا مذاکراتی بین بانک ملت و اتحادیه جایگاه‌داران صورت گرفته که فعلا نتیجه‌ای نداشته است اما به محض اینکه به نتیجه رسید، اعلام خواهیم کرد.

    بر اساس این گزارش حدود یک هفته پیش اتحادیه جایگاه‌داران سوخت اعلام کرد از آنجایی که بانک ملت به تعهدات خود در قبال جایگاه‌داران و در ازای استفاده جایگاه‌داران از دستگاه‌های کارتخوان این بانک عمل نکرده است، جایگاه‌داران دیگر وجه غیر نقدی نمی‌پذیرند و افرادی که سوختگیری می‌کنند باید فقط هزینه را به صورت نقدی پرداخت کنند. البته این موضوع بازخوردهای زیادی را در پی داشت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد جایگاه‌داران موظف به دریافت پول سوخت از طریق کارتخوان هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی