عصر بازار

تاکید مدیرعامل بانک اقتصادنوین به لزوم پیاده‌سازی دقیق الگوهای تفکر سیستمی

عصر اعتبار-تاکید مدیرعامل بانک اقتصادنوین به لزوم پیاده‌سازی دقیق الگوهای تفکر سیستمی مدیرعامل بانک اقتصادنوین با اشاره به لزوم پیاده‌سازی دقیق الگوهای تفکر سیستمی در این بانک گفت: رعایت این اصل موفقیت بانک را تضمین خواهد کرد.

تاکید مدیرعامل بانک اقتصادنوین به لزوم پیاده‌سازی دقیق الگوهای تفکر سیستمی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، علیرضا بلگوری در جمع کارکنان سرپرستی شعب منطقه 4 تهران این بانک افزود: با رعایت این اصل ضریب بهره‌وری در عملیات بانکی افزایش خواهد یافت و در نهایت شاهد رشد سودآوری بانک خواهیم بود.

    وی اظهار داشت: برای رسیدن به این هدف شعب بانک نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای ایفا می‌کنند که لازم است این موضوع مورد توجه مسئولین شعب قرار گیرد، ضمن اینکه لازم است همکاران شعب به موضوع سودآوری شعب به عنوان شاخص ارزیابی عملکردی کلیدی بیش از پیش توجه کنند.
    بلگوری ادامه داد: شعب باید در تعامل با مشتریان الگوی برد - برد را مد نظر قرار داده و در کنار رعایت این اصل نسبت به ارایه خواست‌ها و نیازهای مشتریان بر اساس بخش‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های صادره اقدام کنند. وی چابکی را اصلی مهم در جلب رضایت مشتریان توصیف کرد و گفت: سرعت ارایه خدمات در کنار نوآوری زمینه را برای ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان فراهم می‌کند.
    مدیر عامل بانک اقتصادنوین سرمایه انسانی جوان و تحصیلکرده را مزیت انحصاری بانک اقتصادنوین در ارایه خدمت به مشتریان دانست و گفت: با بازنگری در ساختار سازمانی زمینه پیشرفت همکاران بهتر شده که در این راستا کار راهه شغلی بر پیشبرد اهداف در این بخش نظارت می‌کند.
    پیش از سخنان مدیرعامل بانک اقتصادنوین، محمد رضا فرجادیان سرپرست منطقه چهار تهران بانک اقتصادنوین گزارشی از وضعیت شعب تحت پوشش این سرپرستی ارایه کرد. در این مراسم علاوه بر جمعی از مدیران ارشد بانک حسین کریمخان ‌زند مدیرعامل شرکت بیمه نوین، ساسان معدل مدیرعامل شرکت پرداخت نوین، صیفی مدیرعامل شرکت پایدار ایرانیان و حسن خورسند مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی