عصر بازار

روز دوشنبه رقم خورد؛

انعقاد ۱۷ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

عصر اعتبار- معامله گران بازار آتی سکه روز دوشنبه ۱۷هزار و ۹۲۷ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۲ هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال منعقد کردند.

انعقاد ۱۷ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از بورس کالای ایران ، در روز دوشنبه قرارداد آتی سکه طلا تحویل اسفند ماه امسال، 581 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه روی رقم یک میلیون و 511 هزار تومان قرار گرفت.در سررسیدهای اردیبهشت و تیرماه سال آینده نیز به ترتیب 125 و 199 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اردیبهشت ماه یک میلیون و 533 هزار تومان و برای تحویل تیرماه سال آینده یک میلیون و 563 هزار تومان بود.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل شهریور و آبان ماه سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید شهریور یک هزارو 408 قرارداد و در سررسید آبان 97 بالغ بر 15 هزار و 614 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

    بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و 599 هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال 97 نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 637 هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی