عصر بازار

۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی برای برندگان باشگاه مشتریان تجارت

عصر اعتبار- در دومین مرحله از قرعه کشی جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت، به ۱۰۰ نفر جایزه یک میلیون تومانی اهداء شد.

۱۰۰ جایزه یک میلیون تومانی برای برندگان باشگاه مشتریان تجارت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، طی مراسمی که روز شنبه پنجم اسفند ماه برگزار شد ، 100 برنده خوش شانس دومین مرحله از جشنواره بزرگ باشگاه مشتریان بانک تجارت مشخص شدند. در این مرحله از جشنواره که با شعار "یک حرکت حساب شده" در حال انجام است،  152.570 نفر از اعضاء باشگاه مشتریان حائز شرکت در این قرعه کشی بودند که 100 نفر از آنان برنده جایزه 10 میلیون ریالی شدند.

    در این مراسم کی لانی معاون مدیر عامل بانک تجارت در امور استانها با اشاره به استقبال گسترده اعضای باشگاه مشتریان از جشنواره های این باشگاه گفت: باشگاه مشتریان به جایگاهی رسیده که می تواند به عنوان یک منبع مناسب و به روز از گروه های مختلف مشتریان بانک تبدیل شده و از این قابلیت می توانیم برای شناسایی گروه های مشتریان اقدام و بسته های خدماتی بانک را همراستا با نیاز مشتریان طراحی  و ارائه کنیم.

    پیری مدیر عامل باشگاه مشتریان بانک تجارت نیز ضمن ارائه گزارش از تعداد اعضاء، واجدین شرایط شرکت کننده قرعه کشی جشنواره و مجموع امتیازات مورد تائید برای قرعه کشی افزود: در باشگاه مشتریان بانک تجارت جشنواره های گوناگون برای گروه های مختلف مشتریان طراحی شده، به گونه ای که بر اساس فعالیت های هر سازمان، زیر باشگاهی را در قالب مجموعه اصلی باشگاه مشتریان بانک تجارت طراحی کردیم، که بسته های پاداشی را باتوجه به عملکرد آنها ارائه می کنیم.

    گفتنی است جوایز ارزنده باشگاه مشتریان بانک تجارت شامل، "جایزه ویژه به ارزش 2 میلیارد ریال" برای برنده اصلی و" 300جایزه 10میلیون ریالی" برای 300نفر می باشد، که تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و دارندگان تجارت کارت و مشتریان بانک تجارت می توانند ضمن عضویت در باشگاه مشتریان و انجام تراکنش های الکترونیک، امتیاز و شانس خود را برای دریافت این جوایز افزایش دهند.

    همچنین مشتریان بانک تجارت و اعضای باشگاه مشتریان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسامی برندگان این جشنواره ها به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی http://www.tejaratclub.ir، کانال http://club_tejarat@ یا صفحه اینستاگرام این باشگاه به نشانیhttp://tejarat_club@ مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی