عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک رفاه:

بانک رفاه یک بانک تجاری و تمام خدمت است

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه با سابقه ای نزدیک به ۶۰ سال مفتخر است که با سرمایه های کارگران معزز کشور تاسیس شده و به تمامی آحاد جامعه خدمت ارائه می کند.

بانک رفاه یک بانک تجاری و تمام خدمت است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فرشید فرخ نژاد در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات بین المللی سازه های ماکارونی با بیان این مطلب افزود: بسیار خرسندیم که بانک رفاه به عنوان نخستین بانک اجتماعی کشور، طیف متنوعی از خدمات را به عموم مشتریان عرضه می کند.
    عضو هیات مدیره بانک رفاه در این مراسم با تاکید بر ارج نهادن به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی توسط بانک رفاه، خاطر نشان ساخت: براین اساس بانک رفاه توجه ویژه ای به رفاه اجتماعی دارد و تاکنون اقدامات ارزشمندی از جمله احداث مدرسه، خانه بهداشت، کتابخانه و اهدای چندین دستگاه آمبولانس به بیمارستان ها و درمانگاه های متعلق به علوم پزشکی موارد بسیار دیگری را در کارنامه خود دارد.
    وی با اشاره به اینکه این بانک علاوه بر خدمت رسانی به عنوان یک بانک اجتماعی، همانند یک سازمان پیشرو، در حوزه بانکداری تجاری نیز برای تمامی ذی نفعان ارزش آفرینی می‌کند.
    فرخ نژاد حمایت از حوزه علم و دانش و همچنین آینده سازان کشور را دیگر زمینه حوزه مسئولیت اجتماعی بانک رفاه دانست و افزود: بانک رفاه برای تمامی آحاد جامعه و تمامی نیازها، خدمات مطلوب طراحی کرده است.
    وی کسب رتبه نهم در بین 100 شرکت برتر کشور ، رتبه برتر محصولات و خدمات نوین بانک و ... را گواهی به تلاش مستمر بانک رفاه برای ارائه خدمات روزآمد توصیف کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی