عصر بازار

مدیرعامل بانک توسعه تعاون اعلام کرد:

اشتغال روستایی مهم‌ترین مأموریت بانک توسعه تعاون در سال ۹۷

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: اجرایی نمودن طرح اشتغال روستایی و فراگیر، مهم‌ترین مأموریت بانک توسعه تعاون در سال ۹۷ می‌باشد.

اشتغال روستایی مهم‌ترین مأموریت بانک توسعه تعاون در سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، حجت‌الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه‌ای که به‌منظور تجلیل از جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدای این بانک برگزار شد بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروز در دوره‌ای قرار داریم که ایجاد اشتغال و کارآفرینی در جهت اعتلای میهن به‌عنوان یک جهاد در جامعه مطرح است.

    وی افزود: در دوره دفاع مقدس جوانان فداکار و سلحشور با خون خود از کیان میهن دفاع کردند و امروز ما شاهد این هستیم که فرزندان این شهیدان با تلاش در جهت اعتلای میهن راه این بزرگواران را ادامه می‌دهند.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به مأموریت‌های این بانک در جهت ایجاد اشتغال افزود: در حال حاضر 3 بانک توسعه تعاون، پست‌بانک و کشاورزی به‌عنوان بانک‌های عامل اجرای طرح اشتغال فراگیر معرفی‌شده‌اند و امیدواریم که با اجرای موفق این طرح رسالت اصلی این بانک را که حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط است را به انجام برسانیم.

    مهدیان از کلیه همکاران خواست تا تمامی تلاش خود را در جهت اجرای این طرح اشتغال‌زایی تا پایان سال جاری و سال آتی انجام دهند.

    در انتهای این جلسه با اهداء لوح از فرزندان شهید، جانبازان و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی