عصر بازار

بازدید نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از شعب استان تهران

عصر اعتبار- عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب تهران و شهرستان‌های استان تهران ضمن بررسی شاخص‌های عملکردی شعب، سیاست‌های کلان و خط مشی‌های بانک را به همکاران شعب یادآور شد.

بازدید نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از شعب استان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در این بازدیدها بر پیگیری و اجرای دقیق و فوری طرح‌های اشتغال پایدار، اشتغال روستایی، چشمه تعاون و فروش اوراق با سود 20 درصد تأکید کرد و افزود: دو طرح بزرگ و مهمی که رئیس‌جمهور هم تأکید بسیاری بر اجرای دقیق آن دارند و بانک توسعه تعاون عاملیت هر دو طرح را بر عهده دارد، اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار است.

    نجفی خاطرنشان کرد: روسای شعب باید پویایی بیشتری در این دو بخش از خود نشان دهند و از طریق ارتباط مداوم به نهادهای مرتبط نظیر ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و فرمانداری‌ها از این فرصت برای ارائه خدمت و کمک به ایجاد اشتغال در کشور استفاده نمایند.

    عضو هیئت‌مدیره همچنین طرح چشمه تعاون را از دیگر طرح‌های مورد پیگیری بیشتر شعب عنوان نمود و افزود: این طرح در راستای رسالت اصلی بانک توسعه تعاون قرار دارد و باهدف توسعه بخش تعاون دنبال می‌گردد.

    نجفی همچنین با اشاره به‌ضرورت پایش دقیق و مدام عملکرد شعب تصریح کرد: بانک یک بنگاه اقتصادی بزرگ است و لازم است همواره به‌صورت ماهانه، هفتگی و حتی روزانه رصد گردد تا باهدف گذاری و برنامه‌ریزی دقیق، همهٔ منابع موجود را در راستای اجرای اهداف تعیین‌شده بکار گیرید.

    وی در ادامه با تأکید بر لزوم عملکرد فرا منطقه‌ای روسای شعب خاطرنشان کرد: شعب باید فرا محله‌ای فکر و عمل کنید و با تسلط به زیروبم دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های بانک و شناخت کامل طرح‌های بانک، برای بازاریابی در سایر نقاط و سایر مشتریان هدف نیز برنامه داشته باشید.

    عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون رعایت حقوق مشتری را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: بهبود متغیرهای محیطی و ایجاد محیط دل‌پذیر در شعب، حق مشتری است.

    شایان‌ذکر است عضو هیئت‌مدیره با همراهی مشاور مدیرعامل و مدیرامورشعب از کلیه شعب استان تهران بازدید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی