عصر بازار

با پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات؛

بانک سپه اولین بانک در حمایت بنگاههای کوچک و متوسط شناخته شد

عصر اعتبار- مدیر شعب منطقه خوزستان گفت:بانک سپه با پرداخت بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بنگاههای تولیدی کوچک و متوسط استان خوزستان رتبه اول را در بین بانک های استان کسب کرد.

بانک سپه اولین بانک در حمایت بنگاههای کوچک و متوسط شناخته شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،سعید منصوریان طبایی ضمن اعلام مطلب فوق،افزود: با توجه به سیاست های اقتصادی دولت مبنی بر افزایش منابع بانک ها از راه های مختلف نظیر،فروش اموال مازاد و جذب منابع و تخصیص آن به واحد های تولیدی،موفقیت بانک سپه در فروش املاک مازاد و رشد منابع در استان خوزستان در راستای اهداف اقتصادی دولت و سیاست های کلان بانک بوده است.

    مدیر شعب منطقه خوزستان رشد منابع بانک سپه در استان خوزستان را ناشی از اعتماد مردم استان به نخستین بانک ایرانی دانست و افزود:این بانک به عنوان یکی از منضبط ترین بانک های کشور در جذب سپرده مطابق مقررات و دستورالعمل های بانک مرکزی عمل کرده و با رشد 38 درصدی سپرده کل خود در آذرماه سالجاری رتبه اول رشد منابع را بین بانکهای استان کسب کرد.

    * رشد بی سابقه شاخص های عملکردی بانک سپه در خوزستان
    منصوریان طبایی رقم سپرده کل منطقه خوزستان در پایان آذرماه سال جاری را 27هزار و340 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:سپرده مؤثر بانک سپه در استان خوزستان نسبت به سال قبل 39 درصد و در میانگین سپرده نقدی ضمانت نامه ها 32 درصد رشد داشته است.
    وی ادامه داد:مانده تعهدات ضمانت نامه های منطقه نیز 25 درصد نسبت به پایان سال رشد کرده است.
    مدیر شعب منطقه خوزستان از ارتقای دو پله ای بانک سپه در سپرده مؤثر و یک پله ای در سپرده کل در بین بانک های استان خبر داد.

    * فروش 10 ملک مازاد به ارزش 71 میلیارد ریال در9 ماه
    وی همچنین از کسب رتبه نخست منطقه خوزستان در فروش املاک تملیکی مازاد در بین کلیه مناطق بانک سپه در سراسر کشور خبر داد و اظهار داشت:بانک سپه با درک صحیح سیاست های کلان دولت،برای افزایش نقدینگی در شعب استان خوزستان با برگزاری6 مرحله مزایده فروش طی نه ماهه سال جاری،10 ملک از املاک تملیکی مازاد خود به ارزش71 میلیارد ریال را فروخت و بالاترین تعداد فروش املاک را طی سال جاری به خود اختصاص داد.
    وی یادآورشد:فروش این تعداد ملک مازاد طی نه ماه در شش سال گذشته در منطقه خوزستان بی سابقه بوده است.
    منصوریان طبایی افزود:برنامه ریزی و رایزنی ها لازم برای ادامه روند کاهش املاک تملیکی مازاد و تبدیل آنها به نقدینگی جهت تزریق به سرمایه در گردش بانک در دستور کار منطقه خوزستان قرار دارد.

    * مشارکت بانک سپه در اجرای طرح های استراتژیک استان
    مدیر شعب منطقه خوزستان تصریح کرد:بانک سپه ضمن خدمت رسانی به اقشار مختلف جامعه و فعالان اقتصادی در بخش های مختلف،با مشارکت در طرح های تولیدی و پروژه های عمرانی در توسعه استان نقش مهمی را ایفا کرده است.
    وی اضافه کرد: عاملیت و مشارکت در اجرای احداث و تکمیل پالایشگاه گاز بیدبلند2،مشارکت در اکتشاف و بهره برداری از حوزه های نفتی آزادگان شمالی و جنوبی،مشارکت در اجرای طرح سایت های پرورش ماهی گرمابی شهید احمدیان و آزادگان از جمله طرح های استراتژیک اقتصادی و عمرانی است که با حمایت و همکاری بانک سپه در استان خورستان عملیاتی شده است.

    * رشد 40 درصدی پرداخت تسهیلات به فعالان اقتصادی استان
    منصوریان طبایی ضمن تأکید بر ضرورت پرداخت تسهیلات به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:بانک سپه برای کمک تولید و اشتغال در استان خوزستان بیش از 19 هزار فقره تسهیلات به ارزش 5000 میلیارد ریال به فعالان بخش های مختلف اقتصادی در سال جاری پرداخت کرده است.
    افزود:پرداخت تسهیلات بانک سپه در استان خوزستان نسبت به مدت مشابه سال قبل 40 درصد و نسبت به پایان سال 25 درصد رشد داشته است.
    مدیر شعب منطقه خوزستان خاطرنشان کرد:پرداخت تسهیلات بانک سپه در بخش صنعت استان خوزستان طی 9 ماهه سالجاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 30 درصد،بخش های کشاورزی و بازرگانی به ترتیب 20 و 25 درصد رشد نشان می دهد.
    وی تصریح کرد:به واسطه خدمات ارزنده به بخش تولید و صنعت،بانک سپه در بین صنعتگران،تولید کنندگان و شهرک های صنعتی در استان خوزستان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و این بانک در کمک به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید استان نقش انکار ناپذیری دارد.

    * آغاز زندگی مشترک 6500 زوج خوزستانی با وام ازدواج بانک سپه
    مدیر شعب منطقه خوزستان گفت:بانک سپه با پرداخت بیش از 6500 فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش700 میلیارد ریال در قالب طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج یاری کننده زوج های جوان استان خوزستان در آغاز زندگی مشترک بوده است.
    وی به عملکرد مطلوب شعب استان خوزستان در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج اشاره کرد و گفت:از بین 10 شعبه برتر کشور در زمینه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج 5 شعبه مربوط به شعب استان خوزستان بوده است.

    * گسترش فعالیت های ارزی برای کمک به تولید و صادرات غیر نفتی
    منصوریان طبایی از گسترش خدمات و فعالیت های ارزی استان خوزستان در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و تصریح کرد:تخصیص 40 میلیون و 650 هزار یورو به شرکت تخته فشرده پاک چوب برای احداث کارخانه تولید چوب و ام دی اف،اختصاص 3 میلیون و 728 هزار یورو به نیروگاه تولید برق امام رضا(ع) جهت احداث نیروگاه برق به عنوان اولین نیروگاه تولید همزمان برق و حرارت در جنوب کشور(CHP) و تخصیص 23 میلیون و 720 هزار یورو به شرکت فولاد کاوه اروند برای راه اندازی کارخانه فولاد نمونه ای از فعالیت های ارزی بانک سپه استان خوزستان در سال جاری است.
    وی ادامه داد:پیش بینی می شود پرداخت تسهیلات ارزی از محل صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک سپه 1000شغل مستقیم و غیر مستقیم در استان خوزستان ایجاد کند که کمک خوبی به شکوفایی اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری در استان خواهد کرد.
    مدیر شعب منطقه خوزستان ضمن اشاره به توانمندی های بانک سپه در ارائه خدمات ارزی،خاطر نشان کرد:این بانک با تکیه بر نیروی انسانی متعهد و متخصص خود در حوزه های مختلف به ویژه فعالیت های ارزی آماده ارائه خدمات بانکی به فعالان اقتصادی استان است تا همچون گذشته گام های مؤثری در کمک به تولید و توسعه صادرات غیر نفتی بر دارد.
    وی موفقیت ها بانک سپه در استان خوزستان را حاصل ایجاد ساختار هدفمند در انجام فعالیت ها و ارائه خدمات بانکی به مشتریان و عزم و اراده کلیه پرسنل منطقه در تمامی سطوح برای دستیابی به اهداف و تعالی بانک سپه دانست و خاطر نشان کرد:تلاش مضاعف، هم افزایی و درک صحیح همکاران از شرایط و سیاست های کلان بانک تأثیر بسزائی در عملکرد و پیشرفت منطقه خوزستان در سال جاری داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی