عصر بازار

آشنایی با تسهیلات ارزان قیمت "کاراکارت "

عصر اعتبار- در راستای افزایش قدرت خرید جامعه هدف، بهبود فضای کسب و کار و افزایش سطح اشتغال، طرح تسهیلات ارزان قیمت کاراکارت ارائه شده است.

آشنایی با تسهیلات ارزان قیمت "کاراکارت "
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، از مدت ها پیش کارت خرید اعتباری کالا و خدمات (کاراکارت) خدمتی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همکاری سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه کارگران، شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و جمع کثیری از فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خدماتی است که دارنده آن بدون نیاز به ضامن و پیش پرداخت، طی اقساط 12 الی 24 ماهه و با کارمزد صفر تا 6.5 درصد می تواند از تسهیلات آسان و ارزان قیمت در یک شبکه گسترده از انواع کالا و خدمات برندهای مطرح بازار و با امکان شارژ مجدد استفاده کند.
    این طرح بر پایه 25 ماه کار مطالعاتی و کارشناسی طراحی و از اواخر سال 94 شروع شده و در حال حاضر برای 404 هزار نفر از مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کارا کارت صادر شده است.هدف از اجرای طرح که بر پایه فروش کالا و خدمات بصورت اعتباری می باشد افزایش قدرت خرید جامعه هدف، بهبود فضای کسب و کار و افزایش سطح اشتغال خواهد بود. همچنین بواسطه موفقیتهای حاصله و بر اساس پیشنهاد وزیر محترم تعاون،کار و رفاه اجتماعی و تاکید هیات وزیران این طرح به کلیه کارکنان موضوع ماده 5 قانون مدیریت خدمات کشوری تعلق گرفته است.
    گفتنی است طرح کاراکارت با گستره ملی و با استفاده از شبکه توزیع متنوع کالا و خدمات( 1500 پذیرنده)توانسته است با بهره گیری از توان بخش خصوصی و بدون هیچگونه اعتبار دولتی بالغ بر 350 میلیارد ریال گردش مالی ایجاد نماید که این میزان با افزایش جامعه هدف طرح به 8 میلیون نفر بصورت فزاینده افزایش خواهد یافت.
    در این طرح هر فرد بر اساس گردش مالی حساب بانکی خود در دوره زمانی خاص، می تواند از بانک صادر کننده کارت خود به منظور خرید از شبکه توزیع متنوع کالا و خدمات ایرانی و طی دوره یاد شده، اعتبار دریافت کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی