عصر بازار

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

اعطای مجوز توزیع ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار به نمایندگان لرستان

عصر اعتبار- نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس از اعطای مجوز توزیع ۱۱۴ میلیارد تومانی به نمایندگان لرستان در مجلس خبر داد.

اعطای مجوز توزیع ۱۱۴ میلیارد تومان اعتبار به نمایندگان لرستان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از فارس، محمد بیرانوندی ظهر امروز در حاشیه جشنواره ملی روله در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره ملی، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره‌ فرهنگ‌سازی در کودکان است، چراکه طبق نظر روانشناسان 6 سال اول زندگی مهم‌ترین دوران شکل‌گیری شخصیت انسان است و همین دوران مبنای شکل‌گیری شخصیت افراد در بزرگسالی خواهد شد.

    وی افزود: جشنواره امسال روله در سطح ملی برگزار شده و در نظر داریم در سال آینده با دعوت از وزرای کشورهای اسلامی این جشن را در سطح بین‌المللی انجام دهیم.

    نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: برای انجام جشنواره بین‌اللملی نمایندگان یونسکو و آیسسکو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره‌کل آموزش و پرورش و چند ارگان دیگر مشارکت داشتند.

    وی افزود: مجوز توزیع 114 میلیارد تومان بودجه به نمایندگان استان اعطا شده که سهم نمایندگان شهرستان خرم‌آباد و دوره چگنی از این رقم، 26 میلیارد تومان است.

    نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: با همکاری محمدرضا ملکشاهی‌راد دیگر نماینده شهرستان 4 مورد از مشکلات شهرستان انتخاب شده و این اعتبار بین آن‌ها تخصیص می‌یابد.

    بیرانوند افزود: به طرح تامین آب شرب خرم‌آباد، 7 میلیارد تومان تخصیص داده شده، مبلغ 7 تا 8 میلیارد تومان برای آزادسازی فضای اطراف قلعه، 7 میلیارد تومان برای ساخت سد زیبامحمد و مبلغی برای احداث پل در ورودی خرم‌آباد تخصیص می‌یابد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی