عصر بازار

سخنگوی قوه قضائیه :

رسیدگی به تخلف بانک مرکزی پیرامون موسسات مالی غیر مجاز در حال انجام است

عصر اعتبار- سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به ماده ۲۳۶ مصوبه مجلس در خصوص تخلف بانک مرکزی مبنی بر نظارت کافی نداشتن بر موسسات مالی و ارجاع آن به قوه قضائیه گفت: این مصوبه در زمینه رسیدگی خارج از نوبت به تخلف بانک مرکزی در عدم نظارت کافی بر موسسات مالی و اعتباری بوده که در حال انجام است.

رسیدگی به تخلف بانک مرکزی پیرامون موسسات مالی غیر مجاز در حال انجام است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح مجلس در رابطه با رسیدگی به اموال مسئولان افزود: در ماده 142 قانون اساسی اموال مقامات مشخصی مانند سران قوا، وزیران و غیره قید شده که از ابتدای انقلاب بررسی می شد و طرح مجلس غیر از آن است که هنوز در حال بحث در کمیسیون ها است.
    * پرونده مهدی جهانگیری در مرحله تحقیقات مقدماتی است
    وی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مهدی جهانگیری گفت: در این پرونده هم مسائلی در استان کرمان و مسائل مهم تری در تهران وجود داشت که نهایتا با هماهگی بین دستگاه قضایی استان کرمان و تهران این پرونده به تهران منتقل شد.
    سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: پرونده وی هنوز در مرحله دادسرا و تحقیقات مقدماتی است و کیفرخواست صادر نشده و پس از اتمام پرونده و اجازه قانون، می شود از جزئیات و روند کار صحبت کرد.
    ** چشم انداز توسعه استان کرمان امیدوار کننده و روشن است
    وی با اشاره به سفر خود به استان کرمان اظهار کرد: با توجه به مسائلی که در استان کرمان می گذرد نسبت به آینده چشم انداز روشنی می بینیم و استان در حال توسعه است و فعالیت های خیلی خوبی در ارتباط با مسائل اقتصادی فراهم شده است.
    حجت الاسلام اژه ای با بیان اینکه استان کرمان پیشرفت قابل توجهی نسبت به سال های گذشته داشته است افزود: در جلساتی که طی شب گذشته و امروز در استان داشتیم، همه از همدلی و همکاری مسئولان استانی صحبت می کردند و در عمل دیدیم همینطور است.
    وی با اشاره به شرکت در همایش پیشگیری از خشونت، چالش ها و راهکارها افزود: انواع و اقسام خشونت ها در جامعه وجود دارد که در این همایش درباره علل و عوامل آن و چگونگی پیشگیری از آن بحث شد ضمن آنکه در زمینه خشونت هر فردی در هر بخشی تخلفی داشته باشد رسیدگی می شود.
    حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای شامگاه چهارشنبه وارد کرمان شد و صبح امروز ضمن بازدید از چند طرح عمرانی قضایی در همایش پیشگیری از خشونت، چالش ها و راهکارها در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان شرکت و سخنرانی کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی