عصر بازار

کلاهبرداری ۱۲۰ میلیونی برای ساعت چند هزارتومانی

عصر اعتبار- مرد بازنشسته که به امید رسیدن به سود قابل توجه وبی دردسر، ساعت چند هزارتومانی را ۱۲۰ میلیون تومان خریده بود پس ازمراجعه به یک ساعت فروشی پی برد توسط کلاهبرداران حرفه‌ای ودریک نمایش چند دقیقه‌ای فریب خورده است.

کلاهبرداری ۱۲۰ میلیونی برای ساعت چند هزارتومانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایران آنلاین، مالباخته به کارآگاهان گفت: «در خیابان فردوسی بودم که مردی حدود 45 ساله به من نزدیک شد و نشانی ترمینال جنوب را پرسید. همان موقع با طرح این ادعا که به‌دلیل نیاز شدید مالی قصد فروش ساعتش را دارد، پیشنهاد کرد تا ساعت گران قیمتش را به قیمت مناسبی بخرم. همان موقع شخص دومی وارد گفت‌و‌گوی ما شد و درخواست خرید ساعت را کرد اما فروشنده مدعی شد به هیچ عنوان ساعتش را به‌ دلال نمی‌فروشد اما فرد خریدار از من درخواست کرد تا ساعت را از صاحبش بخرم و بلافاصله به او بفروشم و در ازای آن، مبلغ خوبی را به‌عنوان سود از وی دریافت کنم. با این تصور، به‌همراه صاحب ساعت به بانک رفتم تا پول ساعت را پرداخت کنم؛ داخل بانک مبلغ 120 میلیون تومان از حساب خودم برداشتم و تمامی پول را به فروشنده دادم؛ پس از آن به قصد فروش ساعت به مرد خریدار از بانک خارج شدم اما از او هیچ اثری ندیدم و فروشنده ساعت هم از محل ناپدید شده بود...

    همان موقع ساعت را به یک مغازه ساعت فروشی بردم و در آنجا فهمیدم که این ساعت تنها چند هزار تومان می‌ارزد و آن دو نفر با این حیله و ترفند اقدام به کلاهبرداری از من کرده‌اند.
    با توجه به شیوه و شگرد کلاهبرداری از مرد مالباخته، کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی به بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته بانکی پرداختند و با راهنمایی مالباخته این دو نفررا شناسایی کردند.
    مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: در ادامه رسیدگی به این پرونده و به منظور شناسایی و دستگیری متهمان، به درخواست بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 12 تهران تصاویر هر دو کلاهبردار منتشر می‌شود و ازتمامی شهروندان که موفق به شناسایی دو کلاهبردار شدند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 33116035 در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی