عصر بازار

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خبرداد؛

سوال از رییس جمهوری درمورد موسسات مالی از دستورکارمجلس خارج شد

عصر اعتبار- عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از رییس جمهوری درمورد موسسات مالی و اعتباری به دلیل کاهش امضای سوال کنندگان از دستور کار مجلس خارج شد.

سوال از رییس جمهوری درمورد موسسات مالی از دستورکارمجلس خارج شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، اکبر رنجبرزاده با تشریح جلسه شب گذشته هیات رییسه مجلس با محور سوال از رییس جمهوری در مورد موسسات مالی و اعتباری اظهارداشت: بر طبق آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی اگر تعداد امضاهای سوال از رییس جمهوری به کمتر از 73 امضا برسد، طرح سوال از دستور کار مجلس خارج می شود.
    وی افزود: جمعی از نمایندگان سوال از رییس جمهوری درباره موسسات مالی را مطرح کرده بودند که این سوال در کمیسیون اقتصادی مجلس با حضور نمایندگان دولت بررسی شد و نهایتا آماده مطرح شدن در جلسه علنی مجلس بود، ولی به دلیل کاهش امضاهای آن، از دستور کار مجلس خارج شد.
    عضو هیات رییسه مجلس خاطرنشان کرد: بر طبق آیین نامه داخلی مجلس اگر یک هفته پس از جلسه کمیسیون در مورد سوال از رییس جمهوری، تعداد امضاهای نمایندگان از 73 به پایین برسد سوال از رییس جمهوری از دستور کار مجلس خارج می شود.
    رنجبرزاده افزود: البته سوال دیگری از رییس جمهوری با محورهای مختلف مطرح شده که امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی