عصر بازار

استاندار مازندران مطرح کرد:

سهم ۱۱۰۰ میلیارد تومانی مازندران از تسهیلات بسته رونق تولید

عصر اعتبار- ساری - استاندار مازندران سهمیه تسهیلات بسته رونق تولید استان در سال جاری را هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

سهم ۱۱۰۰ میلیارد تومانی مازندران از تسهیلات بسته رونق تولید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، محمد اسلامی شامگاه دوشنبه در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی آمل در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امسال هزار و 100 میلیارد تومان تسهیلات بسته رونق تولید درنظر گرفته شده است اظهار داشت: آیین نامه این تسهیلات از آذرماه ارسال شده و بخشی از مواد و آیین نامه ها نیز روی سایت بهین یاب قرار دارد.

    وی تصریح کرد: همچنین از صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان، تسهیلاتی درنظر گرفته شده است و تاکنون سه هزار و 670 متقاضی برای تسهیلات ثبت نام کرده اند.

    استاندار مازندران با تاکید براینکه تا پایان خردادماه سال آینده باید تکلیف تسهیلات روشن شود تصریح کرد: علاوه بر اشتغال جدید باید اشتغال موجود در استان را حفظ کنیم.

    اسلامی سهم اشتغال تدوین شده در بخش خدمات، گردشگری، صنعت و کشاورزی در سال جاری را 33 هزار شغل بیان کرد و گفت: اینکه چه میزان از این هدف محقق شده هنوز آمار نهایی نداریم.

    استاندار مازندران با بیان اینکه 45 درصد ظرفیت صنعتی مازندران در آمل مستقر است اظهار داشت: 66 درصد واحدهای تولیدی شهرستان بین 10 تا 90 درصد فعالیت دارند و 34 درصد به دلایل مختلف غیرفعال هستند و بررسی مشکلات این واحدها در کمیته تخصصی و ستاد تسهیلات از برنامه های فراروی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی