عصر بازار

تشکیل کارگروه بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت

عصر اعتبار-رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ در مجلس از تشکیل کارگروه بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت خبر داد.

تشکیل کارگروه بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، حمیدرضا فولادگر با اشاره به نشست دیروز دوشنبه کمیسیون ویژه حمایت از  تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 اظهارداشت: این کمیسیون در خصوص بررسی لایحه ساماندهی سهام عدالت با حضور نمایندگان وزارتخانه های اقتصادی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، سازمان برنامه، دیوان محاسبات، سازمان بورس و اوراق، اتاق ایران، اتاق تعاون و مرکز پژوهش های مجلس تشکیل جلسه داد.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: پس از استماع دیدگاه مسئولان، کلیات لایحه ساماندهی سهام عدالت مورد بررسی قرار گرفت. نماینده مردم اصفهان در مجلس دهم گفت: همچنین مقرر شد برای بررسی جزییات این لایحه کارگروهی متشکل از سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس، وزارت اقتصاد، دیوان محاسبات، مرکز پژوهش های مجلس و اتاق تعاون تشکیل و پس از بررسی جزییات لایحه را به صحن کمیسیون ارجاع دهند.

    وی اظهارداشت: همچنین بررسی طرح اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تامین نیاز های کشور و تقویت آنها در امر صادرات و اصلاح ماده (104) قانون مالیات های مستقیم در دستور کار کمیسیون قرار گرفت.

    این نمایند مجلس بیان داشت: بررسی این دستور با حضور نمایندگان وزارت صنعت، اقتصاد، تعاون نفت، نیرو، علوم و تحقیقات، دادگستری، سازمان برنامه و بودجه، معاونت علمی رئیس جمهور وانجمن های تخصصی انجام شد.

    رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 در مجلس به خانه ملت گفت: در این جلسه موضوع ارجاع کار و تامین کالا و خدمات مورد بررسی قرار گرفت و مقررشد مباحث و جزییات در کارگروه مربوطه بررسی و دوباره به کمیسیون ارجاع داده شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی