عصر بازار

امروز روستاییان و عشایر باقی‌مانده سود سهام عدالت دریافت می‌کنند

عصر اعتبار- امروز ۱۲ میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت باقی مانده سود سهام خود مربوط به سال مالی ۱۳۹۵ را دریافت خواهند کرد؛ مجموع این مبالغ حدود ۵۸۰ میلیارد تومان می‌شود.

امروز روستاییان و عشایر باقی‌مانده سود سهام عدالت دریافت می‌کنند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، مشمولان سهام عدالت به 20 گروه مختلف تقسیم شدند که تا امروز 18 گروه سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 1395 را دریافت کردند و تنها دو گروه مانده بودند که دریافت سودشان تکمیل شود.

    یکی از آن گروه‌ها روستاییان و عشایر و دیگری شاغلین دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان لشگری و کشوری هستند که امروز گروه اول که حدود 12 میلیون نفر می‌شوند سود سهام عدالت خود را کامل دریافت می‌کنند البته این گروه در هفته‌های گذشته یک سوم از سودشان را دریافت کرده بودند.

    سید جعفر سبحانی - مشاور رئیس سازمان خصوصی‌سازی - در این مورد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه امروز روستاییان و عشایر به تدریج سود سهام عدالت خود را می‌گیرند تنها یک گروه خواهد ماند که سود سهام خود را به صورت کامل دریافت نکرده‌اند که تلاش بر این است که آن گروه نیز تا قبل از اتمام سال 1396 سود خود را دریافت کنند.

    وی ادامه داد: تاکنون حدود 2500 میلیارد تومان بابت سود سهام عدالت به مشمولان پرداخت شده و 70 درصد مشمولان سود خود را دریافت کرده‌اند.

    سبحانی در پاسخ به اینکه افرادی که شماره شبای خود را دیر در سامانه سهام عدالت وارد کرده‌اند چه زمانی سود میگیرند گفت: مشمولانی که از زمان دستور رئیس جمهوری برای پرداخت سود، بعد از پرداخت سود، شماره شبا وارد کرده‌اند اوایل سال آینده سود خود را دریافت می‌کنند چرا که درستی شماره شبا باید راستی آزمایی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی