عصر بازار

مدیر جدید شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان البرز معرفی شد

عصر اعتبار- احمد رضا دهقان نیری، طی مراسمی با حضور سلیمان توکلی عضو هیات مدیره و یوسف نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران به عنوان مدیر جدید شعب استان البرز منصوب شد و از زحمات ۴ ساله امیر شریفی تقدیر به عمل آمد.

مدیر جدید شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان البرز معرفی شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، توکلی در این مراسم با اشاره به عملکرد مثبت بانک در حوزه های مختلف بانکداری اسلامی بیان داشت: با زحمات مدیران و کارکنان بانک، منابع قرض الحسنه جذب شده نسبت به پایان سال 95 نزدیک به 70 درصد رشد داشته است و هم اکنون بالغ بر 103 هزار میلیارد ریال منابع دارد.
    وی تحولات مدیریتی را عاملی موثر در مسیر پیشرفت بانک دانست و گفت: حضور مدیران با تفکرات جدید توانسته است مسیر رشد و ترقی برند بانک قرض الحسنه مهر ایران را تسریع کند.
    توکلی، تبلیغات را ابزار مهمی در معرفی خدمات و محصولات بانک به آحاد جامعه معرفی کرد و ادامه داد: تبلیغات بانک در رسانه های گروهی و یا بیلبوردهای نصب شده در انظار عمومی به خوبی توانسته است که جایگاه بانک را ارتقاء بخشد و افراد بیشتری را با طرح های تسهیلاتی ارائه شده آشنا کند.
    در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز ضمن تقدیر از زحمات 4 ساله ی شریفی در راستای پیشبرد اهداف عالیه بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان البرز و اقدامات و کارهای مناسب صورت پذیرفته، اظهارداشت: همکاران ما همچون گذشته با مدیر شعب استان همکاری کنند و با دقت لازم به انجام امور مشتریان اهتمام داشته باشند.
    دهقان نیری مدیر جدید شعب استان البرز نیز تصریح کرد: امیدوارم تا با کمک و اقدام اصولی در بازاریابی بتوانیم منابع قابل توجهی را جذب و تسهیلات مطلوبی را پرداخت کنیم.
    در این جلسه، شریفی نیز گزارشی از عملکرد 4 ساله و اقدامات انجام شده در این مدت ارائه داد و گفت: منابع قرض الحسنه استان البرز تا پایان سال 1395 بالغ بر 626 میلیارد ریال بوده که تا13 اسفند سال 1396 به 891 میلیارد ریال افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی