عصر بازار

پاسداشت آیین درختکاری توسط بانک قرض الحسنه مهرایران

عصر اعتبار- مراسم کاشت نهال در هفته منابع طبیعی و روز ملی درختکاری، با همکاری مشترک بانک قرض الحسنه مهرایران و شهرداری تهران در بوستان شفق یوسف آباد برگزار شد.

پاسداشت آیین درختکاری توسط بانک قرض الحسنه مهرایران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در این مراسم، اعضای هیات‌مدیره، مدیرامور استان ها و جمعی از روسای ادارات مرکزی با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه‌های ارزشمند ملی به کاشت نهال اقدام کردند.
    حسن تلیکانی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در حاشیه این مراسم و گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: امروزه حفاظت از محیط زیست به یک خط مشی اصلی درتمام برنامه ریزی ها و فعالیت های سازمان‌ها تبدیل شده است.
    وی افزود: افزایش آگاهی مردم در زمینه کاهش تخریب منابع طبیعی، سوق دهی سرمایه‌گذاری‌ها به حمایت از صنایع و کسب و کارهای دوستدار محیط زیست و ذخیره‌سازی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در طبیعت برای نسل‌های آینده، همگان به ویژه بانک ها را به ایجاد و ارائه خدمات، محصولات و استراتژی‌های سبز هدایت کرده است.
    تلیکانی تصریح کرد: بانک قرض الحسنه مهرایران از جمله بانکهای پیشرو در زمینه محیط زیست است که با ایجاد تمهیداتی مناسب در این راستا به سمت بانکداری سبز حرکت می کند.
    در ادامه، سلیمانی توکلی عضو دیگر هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران با اشاره به بانکداری سبز به عنوان چتری برای حفاظت از محیط زیست بیان داشت: این بانک با ارائه خدمات نوین بانکی و گسترش بانکداری الکترونیک گامی بسیار مهم در زمینه حراست و صیانت از محیط زیست برداشته است.
    وی افزود: بانک قرض الحسنه مهرایران با طراحی و راه اندازی سامانه های نظیر افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین در کنار سایر خدمات بانکداری الکترونیک امکان انجام عملیات بانکی به صورت غیر حضوری را فراهم کرده است.
    توکلی خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری الکترونیک با حذف رفت و آمدهای غیر ضروری علاوه بر کاهش استفاده از کاغذ و جلوگیری از قطع درختان، موجب تقلیل میزان آلودگی هوا می شود.
    عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران تصریح کرد: این بانک در تلاش است تا در سال 97 با اخذ مجوزات لازم از مراجع مربوطه و برخورداری از نرم افزارهای مناسب، مصرف کاغذ را به طور کامل از تمامی مراحل عملیاتی خود حذف کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی