عصر بازار

در مراسم تجلیل از بانوان بانک مسکن؛

تجلیل از بانوان بانک مسکن

عصر اعتبار- به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن مراسم تجلیل از بانوان بانک مسکن با حضور مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد .

تجلیل از بانوان بانک مسکن
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر عامل بانک مسکن در این مراسم ضمن تبیین مقام شامخ حضرت زهرا (س) اظهار داشت: بانوان شاغل در کنار وظایف و مسوولیت های خانه و زندگی، وظایف شغلی خود را به نحو احسن انجام می دهند و این جای تقدیر دارد.

    رحیمی با اشاره به آمار زنان شاغل در بانک مسکن اعلام کرد، در حال حاضر 1674 بانوی همکار داریم که 13.8 درصد از کل همکاران شاغل را به خود اختصاص می دهند که 1085 نفر از آنان بین 10 تا 20 سال سابقه خدمت دارند به ترتیبی که 64.8 درصد از بانوان شاغل بانک مسکن در میانه های خدمت هستند و این نشان می دهد که پتانسیل بسیار خوبی برای استفاده از این همکاران در پست های مدیریتی وجود دارد .

    وی افزود در حال حاضر 847 نفر از بانوان بانک مسکن در پست های مدیریتی مشغول به فعالیت هستند که 21 نفر از آنان پست های کلیدی(رییس اداره، معاون اداره ومعاون مدیریت) را به خود اختصاص داده اند.

    مدیر عامل بانک مسکن با اشاره به میزان تحصیلات بانوان شاغل این بانک عنوان کرد، در حال حاضر80 درصد از همکاران خانم دارای مدارک تحصیلی لیسانس و فوق لیسانس هستند و تنها 20 درصد از آنان زیر مدرک لیسانس می باشند.

    رحیمی انارکی عنوان کرد، بر اساس برنامه پنجساله ششم توسعه جمهوری اسلامی ایران مقرر است 20 درصد از پست های مدیریتی سازمان ها به زنان تعلق گیرد، ما درتلاش هستیم با توجه به پتانسیل و قابلیت های بانوان، در تعداد بیشتری از پست های مدیریتی از ایشان استفاده کنیم.

    درخاتمه این مراسم از همسر شهید مصطفی سوری(همکار شهید دفاع مقدس) و همکار بازنشسته سرکار خانم مریم منیعی همسر شهید شکر شاد، تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی