عصر بازار

مدیران ارشد دویچه بانک پاداش دریافت نمی کنند

عصر اعتبار- مدیر عامل دویچه بانک اعلام کرد که مدیران ارشد این بانک به دلیل سومین سال متوالی ضرر دویچه، پاداش سال ۲۰۱۷ میلادی را دریافت نخواهند کرد.

مدیران ارشد دویچه بانک پاداش دریافت نمی کنند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، «جان کرایان» گفت: مدیران ارشد دویچه بانک به دلیل ضرر این بانک برای سومین سال متوالی پاداش سال 2017 میلادی را دریافت نخواهند کرد.

    این اظهارات مدیر عامل بزرگ ترین بانک آلمان به دلیل انتشار خبر پرداخت سود سهام قابل توجه به مدیران دویچه بانک در ماه ژانویه علیرغم ضرر این بانک در سال 2017 میلادی به میان آمد.

    به گفته «جان کرایان» 12 نفر از اعضای هییت مدیره دویچه بانک پاداش سال 2017 میلادی را دریافت نخواهند کرد؛ اما پاداش کار به سایر کارمندان این بانک پرداخت خواهد شد.

    به گفته مدیر عامل دویچه بانک، میزان پرداخت پاداش سال 2017 میلادی به کارمندان بیشتر از رقم 546 میلیون دلار در سال 2016 میلادی است. همچنین پیش از این در ماه ژانویه دویچه بانک اعلام کرده بود که علیرغم ضرر این بانک برای سومین سال متوالی که یکی از دلایل آن وضع اصلاح قانون مالیات در آمریکا است، بیش از یک میلیارد یورو برای پاداش در نظر گرفته است که با موجی از انتقادات روبرو شد.

    البته دویچه بانک از سال 2015 میلادی برای کاهش هزینه های خود تعدیل 9 هزار نفر از کارمندان این بانک در سرتاسر جهان را در دستور کار خود قرار داده است؛ ضمن اینکه انتظار می رود 4 هزار نفر از کارمندان آن به آلمان باز گردند.

    بر پایه این گزارش، سخنگوی دویچه بانک اعلام کرد که جزئیات پرداخت پاداش بعد از گزارش سالانه این بانک که در روز جمعه منتشر خواهد شد، رسانه ای می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی