عصر بازار

برپایی مراسم روز بزرگداشت شهدا در بانک ملت با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره

عصر اعتبار- مراسم روز بزرگداشت شهدا با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره و اعضای شورای عالی ایثارگران بانک ملت برگزار و از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران این بانک تجلیل شد.

برپایی مراسم روز بزرگداشت شهدا در بانک ملت با حضور مدیرعامل و رییس هیات مدیره
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر محمد بیگدلی در این مراسم با اشاره به این نکته که 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا، روز بزرگی برای همه ملت ایران است، اظهار داشت: شهدا درس ایثار، شهادت و جانبازی را از قرآن و ائمه اطهار آموخته اند و روز بزرگداشت شهدا، روز گرامیداشت ایثار، جانبازی، دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی، آزادی و حریت و روز تکریم گذشتن از جان در راه رضای خداوند متعال است.
    وی با اظهار امیدواری نسبت به این که خداوند همه ما را در مسیر اهداف و آرمان های شهدا قرار دهد، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ملت ایران دارند.
    دکتر بیگدلی ادامه داد: جامعه ای که فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ اصلی خود بداند و در مسیر اهداف و آرمان های شهدا حرکت کند و قدر خانواده های شهدا را بداند، به انحراف و انحطاط کشیده نخواهد شد و در مسیر تعالی قرار خواهد گرفت.
    به گفته وی، تا زمانی که در این مسیر قرار داریم به نظام، انقلاب و جامعه اسلامی، آسیبی نخواهد رسید.
    مدیرعامل بانک ملت خاطرنشان کرد: جامعه ما باید همیشه یاد شهیدان را زنده نگه دارد و به آنان افتخار کند زیرا ما هرچه داریم از ایثارگری و خون پاک شهدا و استقامت و صبر خانواده معظم شهیدان است به عبارت دیگر امنیت امروز، مرهون این ایثارگری ها است.
    مرتضی فراهانی، مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران و مدیر امور حراست بانک ملت نیز در این جلسه با بیان این نکته که تکریم مقام شامخ شهدا برای بانک ملت همیشه یک اصل بوده است، گفت: اسفندماه را ماه شهدا نامگذاری کرده اند زیرا 13 درصد شهدا در این ماه به مقام شامخ شهادت نائل آمده اند.
    وی با بیان این نکته که جمع کثیری از کارکنان بانک ملت را ایثارگران تشکیل می دهند،  اظهار داشت: این ترکیب، می تواند باعث برکت فعالیت های بانک شود و پیامدهای خوبی را برای خدمت به مردم در پی داشته باشد.
    فراهانی با تاکید بر این نکته که در آستانه سال نو و در ماه شهدا، باید گذشت، ایثار و کنارگذاشتن کدورت ها را سرلوحه کار خویش قرار دهیم و با این ویژگی ها به پیشواز بهار برویم، تصریح کرد: دیدار خانواده معظم شهدا، کمترین کاری است که می توان در حق این قشر عزیز و بزرگوار انجام داد که خوشبختانه در دستور کار جدی شورای عالی ایثارگران بانک ملت قرار دارد.
    در پایان این مراسم، از تعدادی از کارمندان خانواده معظم شهدا و ایثارگران بانک ملت با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره و اعضای شورای عالی ایثارگران این بانک، تجلیل شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی