عصر بازار

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت فاطمه (س) و روز زن در بانک رفاه

عصر اعتبار- مراسم میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن با حضور مدیر عامل ، اعضای هیات مدیره و جمعی از بانوان شاغل در این بانک برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت فاطمه (س) و روز زن در بانک رفاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر سهمانی در این مراسم، ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تبریک گفته و از تلاشهای بانوان شاغل در راه پیشبرد اهداف بانک قدردانی کرد.
    مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به حضور قابل توجه بانوان در عرصه های اجتماعی، هنری، اقتصادی، مدیریتی، صنعت و ... نقش آنها را در خانواده و تربیت فرزندان بسیار مهم برشمرد و گفت: در یک دهه اخیر بیش از دو سوم ورودی های دانشگاه ها در رشته های علوم انسانی و مالی را بانوان تشکیل می دهد که این نشان از برداشته شدن محدودیت ها و درک جامعه نسبت به اهمیت حضور بانوان و نقش اثرگذار آنها در صحنه های اجتماعی و فرهنگی است.
    وی افزود: مشارکت بانوان در بانک های خصوصی بسیار چشمگیر بوده و همین موضوع سبب شده است تا بانک های دولتی نیز از حضور خانم ها در حوزه های تخصصی بیشتر بهره ببرند.
    دکتر سهمانی تصریح کرد: یکی از شعارهای دولت دوازدهم حمایت از حضور بانوان و جوانان در مناصب مهم مدیریتی است و ما امروز شاهد حضور موثر بانوان در دولت، وزارتخانه های تخصصی، مناصب مدیریتی و به ویژه اقتصادی و منجمله مجموعه بانکی هستیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی