عصر بازار

امضای تفاهمنامه ساخت مدرسه بانک اقتصاد نوین در کرمانشاه

عصر اعتبار- تفاهمنامه ساخت مدرسه اهدایی بانک اقتصاد نوین به روستایی در استان کرمانشاه با سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس کشور به امضا رسید.

امضای تفاهمنامه ساخت مدرسه بانک اقتصاد نوین در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»،علیرضا بلگوری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین ، در مراسم امضای  تفاهمنامه ساخت مدرسه اظهار داشت: شاید به عنوان یک بانک خصوصی و در نگاه نخست باید به سودآوری و درآمدزایی فکر می کردیم اما همواره این بانک به عنوان بانک خصوصی از همان بدو تاسیس، توجه به ایفای مسوولیت های اجتماعی را در دستور کار قرار داده  است و همیشه خود را به ویژه در مواقع حوادث ناگوار در کنار مردم می داند و در این راستا ، گام های بزرگی نیز تا کنون برداشته است.
    وی با اشاره به آغاز ساخت مدرسه از سوی بانک اقتصاد نوین در سال 87 افزود: تا کنون  32 پروژه مدرسه سازی از سوی این بانک شروع شده که برخی از آنها به بهره برداری رسیده و15 مدرسه  نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
    بلگوری در عین حال از رسانه ها در خواست کرد تا به کمک بانک ها بیایند و به ایجاد یک فضای شفاف اطلاع رسانی کمک کنند. به عبارت دیگر رسانه ها نباید تنها نقاط ضعف و منفی بانک ها را بیینند بلکه باید نقاط قوت و مثبت آنها را نیز مورد توجه قرار دهند.
    مدیرعامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر این نکته که بانک ها در بدترین شرایط نیز خدمات دهی خود را به مردم قطع نکرده اند، اظهار داشت: آنها دوست دارند تا بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن به مردم ارائه بدهند.
    به گفته وی، بانک اقتصاد نوین هم با بهره گیری از ابزارهای نوین سعی کرده است تا این مهم را محقق کند و گامی مهم در راستای افزایش رضایت مشتریان بردارد.
    شهری، معاون پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان توسعه، نوسازی و تجهیز مدارس هم در سخنانی با قدردانی از دست اندرکاران بانک اقتصاد نوین به دلیل گام برداشتن در راه خیر مدرسه سازی، اظهار داشت: این بانک از جمله بانک هایی است که در ساخت تعداد قابل توجهی مدرسه در سطح کشور مشارکت داشته است که این امر جای ستایش و قدردانی دارد.
    وی با اشاره به ابعاد تلخ و فاجعه بار زلزله کرمانشاه، از همدلی و حضور و مشارکت آگاهانه مردم در حمایت از زلزله زدگان و ثبت کارنامه ای درخشان در این زمینه سپاسگزاری کرد و گفت: در این فاجعه، تعداد زیادی مدرسه دچار تخریب شدند که با کمک خیران مدرسه سازی چون بانک اقتصاد نوین، تعدادی از آنها به چرخه آموزش استان برگشته است.
    گفتنی است، مراسم امضای تفاهم نامه احداث مدرسه در روستای سیاه بید سفلی استان کرمانشاه از سوی  بانک اقتصاد نوین و مدیران سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور،امروز با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک اقتصادنوین، مدیران سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی