عصر بازار

صدور احکام۹۰ درصد متقاضیان بازنشستگی صندوق روستاییان و عشایر

عصر اعتبار- در ۳ ماهه پایانی سال جاری بازنشستگان و مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ۹۹۰ میلیارد ریال حقوق و عیدی دریافت کردند.

صدور احکام۹۰ درصد متقاضیان بازنشستگی صندوق روستاییان و عشایر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، به منظور انجام تعهدات صندوق به مستمری بگیران و همچنین بازنشستگان صندوق، در 3 ماهه پایانی سال 96، احکام بیش از 90 درصد متقاضیان بازنشستگی صندوق صادر شد که به این ترتیب با اقدامات ضربتی صورت گرفته تعداد بازنشستگان صندوق از 15 هزار نفر به بیش از 21 هزار نفر رسید.

    این گزارش حاکی است: مستمری بگیران صندوق در دی ماه گذشته 270 میلیارد ریال، در بهمن ماه گذشته با محاسبه عیدی پرداخت شده بیش از 390 میلیارد ریال و در اسفند ماه امسال با توجه به افزایش تعداد احکام بازنشستگی رقمی معادل 320 میلیارد ریال به مستمری بگیران و بازنشستگان صندوق پرداخت شده است.

    در حال حاضر یک میلیون و 624 هزار و 895 نفر از روستائیان، کشاورزان و عشایر کشور از مزایای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در کل کشور بهره مند شده‌اند که بیش از 214 هزار نفر بصورت ماهیانه از این صندوق مستمری دریافت می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی