عصر بازار

گسترش همکاری بانک تجارت با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی

عصر اعتبار-دولت‌آبادی مدیرعامل بانک تجارت و موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جلسه‌ای راهکارهای توسعه همکاری را بررسی کردند.

گسترش همکاری بانک تجارت با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دولت‌آبادی یکشنبه بیست و هفتم اسفندماه در ساختمان مرکزی این بانک میزبان همتای خود در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی بود. وی در این دیدار با اشاره به تجربه طولانی همکاری بانک تجارت با وزارت نفت و شرکت‌های تابعه گفت: مجموعه بانک تجارت در تهران و سراسر کشور آمادگی گسترش هرچه بیشتر خدمات و ایجاد تنوع در سرویس‌های مالی و بانکی ارائه شده به شرکت‌های خانواده وزارت نفت به خصوص شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را دارد.

    مدیرعامل بانک تجارت از برخی خدمات ویژه این بانک به وزارت نفت و شرکت‌های تابعه نام برد و گفت: دستیابی به راهکارهای مالی و اجرای پروژه‌های کلان نفتی و طراحی راه‌کارهای مالی برای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از برنامه‌های مجموعه بانک تجارت است و ما در طول همکاری با این شرکت، همواره برای ارائه پیشنهادها و راه‌حل های کارآمد در تلاش بوده‌ایم.
    دولت‌آبادی با اشاره به همکاری‌های اخیر بانک با وزارت نفت درخصوص طراحی مدل جدید برای تامین مالی پروژه‌های نفتی، آمادگی خود را برای افزایش سطح همکاری ها اعلام کرد.
    موسوی‌خواه مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نیز با اشاره به سابقه همکاری بانک تجارت با این شرکت گفت: مجموعه بانک تجارت از ابتدا خدمات مناسبی را به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ارائه کرده و دو طرف همواره در همکاری های خود توسعه پایدار و گسترش همکاری را مدنظر داشته‌اند.
    وی همچنین با اشاره به دغدغه‌ها و نیازهای شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و وزارت متبوع خود در زمینه تامین مالی پروژه‌ها ابراز امیدواری کرد همکاری با بانک تجارت منجر به توسعه بخش انرژی کشور منجر شده و با نهایی شدن این مدل و اجرای آن گامی مهم در عرصه اقتصاد کشور برداشته شود.
    بانک تجارت سال گذشته در راستای توسعه خدمات به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، باجه خدمات بانکی خود در آن شرکت را افتتاح کرد و بهمن ماه سال جاری نیز در فصل جدید همکاری خود با این شرکت از طریق شرکت کارت اعتباری ایران کیش 10 جایگاه CNG در مشهد و کرج را به سیستم پرداخت الکترونیکی تجهیز کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی