عصر بازار

روز گذشته رقم خورد؛

انعقاد بیش از ۵۲ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا

عصر اعتبار- معامله گران بازار آتی سکه در روز گذشته ۵۲ هزار و ۲۴۱ قرارداد برای تحویل ماه های آینده به ارزش ۹ هزار و ۶۸۳ میلیارد ریال دربورس کالای ایران منعقد کردند.

انعقاد بیش از ۵۲ هزار قرارداد آتی سکه در بورس کالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از کالاخبر، نگاهی به روند معاملات آتی سکه در بورس کالای ایران نشان می دهد که روز گذشته در سررسید اردیبهشت سال جاری 832 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه در این سررسید به رقم یک میلیون و 725 هزار تومان ثبت شد.همچنین در سررسید تیر ماه امسال نیز 582 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل تیر ماه یک میلیون 758 هزار تومان بود.

    در روز گذشته و در سکه سررسید شهریور ماه سال جاری بیش از هزار قرار داد و در سررسید آبان بالغ بر 10 هزار و 303 قرارداد روی تابلوی معاملات درج شد. بهای سکه در قرارداد تحویل شهریور سال آینده یک میلیون و 791 هزار تومان معامله شد و در قرارداد آبان ماه سال 97 نیز معامله گران شاهد ثبت سکه به قیمت یک میلیون و 828 هزار تومانی بر تابلوی معاملات بودند.

    و اما در دورترین سررسید سکه آتی یعنی سررسید دی ماه سال جاری، سرمایه گذاران 39 هزار و 501  قرارداد به قیمت یک میلیون و 865 هزار تومان منعقد کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی