عصر بازار

مدیرشعب استان خراسان رضوی:

بانک قرض الحسنه مهرایران زنان سرپرست خانواده را به آینده شغلی خود امیدوار کرده است

عصر اعتبار- عدالتی، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان خراسان رضوی ضمن اشاره به اهداف طرح تسهیلاتی (اندوخته بانوان مهرایران) گفت: خدمات و طرح های تسهیلاتی این بانک توانسته است زنان سرپرست خانوار را در مسیر اشتغال پایدار توانمند سازد.

بانک قرض الحسنه مهرایران زنان سرپرست خانواده را به آینده شغلی خود امیدوار کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، عدالتی بیان داشت: شعب استان خراسان رضوی این بانک در اجرای طرح اندوخته بانوان مهرایران و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به زنان سرپرست خانوار، پیشرو بوده و در این حوزه بیشترین پرونده را تکمیل کرده است.
    وی افزود: شعب این استان با توجه به حجم بالای مراجعات و اقدامات انتهای سال و همچنین هماهنگی صورت گرفته با مدیرکل امورزنان استانداری توانسته است تسهیلات طرح زنان سرپرست خانوار را تا آخرین روزهای کاری به مبلغ 10 میلیارد را پرداخت کند.
    وی خاطر نشان کرد: بیش از 3 هزار نفر از بانوان استان خراسان رضوی از تسهیلات طرح زنان سرپرست خانوار بهره مند خواهند شد و با توجه به حجم بالای مراجعات به شعب، رضایتمندی مطلوبی ایجاد شده است.
    عدالتی در ادامه تصریح کرد: طرح اندوخته بانوان مهر در این استان در چند مرحله بصورت همایش و جلسات متمرکز در پارلمان زنان استان اطلاع رسانی شده است.
    وی بیان داشت : ما معتقدیم این طرح در سال جدید با توجه به شعار مقام معظم رهبری می تواند بستر مناسبی برای اشتغال پایدار زنان را فراهم کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی