عصر بازار

نوسان نرخ دلار در آذرماه سال ۹۶+ نمودار

عصر اعتبار- بررسی نرخ دلار در آذرماه سال ۹۶ نشان می‌دهد که ارزش این ارز در دامنه ۴ هزار و ۱۱۸ تومان تا ۴ هزار و ۲۲۰ تومان در نوسان بوده است.

نوسان نرخ دلار در آذرماه سال ۹۶+ نمودار
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از میزان، بررسی نرخ دلار در آذرماه سال 96 نشان می‌دهد که میانگین ارزش دلار به واسطه 25 روز کاری در این ماه رقم 4 هزار و 172 تومان بوده که نسبت به مهر ماه افزایش قیمت داشته است.

    در این میان بیشترین نرخ دلار در بازار آزاد مربوط به 21 آذرماه با رقم 4 هزار و 220 تومان بوده است که نسبت به میانگین قیمت دلار در ماه قبل از آن، افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

    همچنین کمترین قیمت دلار در روز‌های پنجم و ششم آذرماه با رقم 4 هزار و 118 تومان، حدود 54 تومان کمتر از میانگین قیمت دلار در ماه قبل بوده است.

    لازم به ذکر است که نرخ دلار در اولین روز آذرماه با نرخ 4 هزار و 121 تومان کار خود را در حالی آغاز کرد که با شیب نسبتا ملایمی با افزایش قیمت روبرو شد و این روند تا 23 آذرماه ادامه دار بود و بعد از آن با روند نزولی همراه شد و تا آخرین روز‌های آذرماه با اُفت و خیز اندکی مواجه شده است.

    گفتنی است نرخ دلار در آذرماه با اُفت و خیز بسیار سرانجام با نرخ 4 هزار و 194 تومان در آخرین روز ماه به کار خود پایان داده است.

    بررسی نرخ دلار در آذرماه نشان می دهد که ارزش این ارز در صرافی‌ها در دامنه 4 هزار و 118 تومان تا 4 هزار و 220 تومان در نوسان بوده است و با اختلاف 102 تومان روبرو بوده است.

    بر اساس این گزارش نرخ دلار در آذرماه با رشد 73 تومانی روبرو بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی