عصر بازار

رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد:

اتمام تحویل مسکن های معلولان تا پایان سال ۹۸

عصر اعتبار- رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خانوارهای دارای چند معلول که تاکنون صاحب مسکن نشده اند نهایتا تا پایان سال ۹۸ صاحب خانه خواهند شد.

اتمام تحویل مسکن های معلولان تا پایان سال ۹۸
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل  از میزان،  انوشیروان محسنی بندپی گفت: بر اساس آخرین آمار، تاکنون بیش از 3 هزار خانوار دارای چند معلول موفق به دریافت مسکن شده اند.

    وی افزود: مابقی خانوارها نیز که دارای شرایط دریافت مسکن هستند و بیش از 2 معلول در خانواده آنها حضور دارد در لیست دریافت مسکن قرار گرفته اند.

    رئیس سازمان بهزیستی کشور در خصوص دلایل ایجاد تاخیر در احداث مسکن ویژه خانوارهای دارای چند معلول اظهارکرد: در طرح خانه دار کردن خانوارهای دارای چند معلول، اعتبارات تنها از سوی سازمان بهزیستی کشور تامین نمی شود به همین خاطر در پاره ای از مواقع در هماهنگی ها با مشکلاتی مواجه می شویم.

    محسنی بندپی با اشاره به تعداد خانوارهایی که در صف دریافت مسکن ویژه مددجویان دارای چند معلول قرار گرفته اند تصریح کرد: بر اساس آمار، خانوارهای معلولان که در اولویت دریافت مسکن هستند شناسایی شده و قرار است به بیش از 8 هزار خانواده مسکن تعلق گیرد.

    وی در پاسخ به این پرسش که در چه بازه زمانی مسکن ها به خانوارهای دارای 2 معلول و یا بیشتر تحویل داده می شود؟، اظهارکرد: مقرر شده کار احداث مسکن های خانوارهای دارای 2 معلول و یا بیشتر، تا پایان سال 98 به اتمام برسد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی