عصر بازار

افزایش ۱۸ هزار تومانی قیمت پایه سکه حراجی

عصر اعتبار- قیمت پایه سکه در حراج امروز یک میلیون و ۴۱۵ هزار تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۱۸ هزار تومان افزایش یافت.

افزایش ۱۸ هزار تومانی قیمت پایه سکه حراجی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایبِنا، مسعود سلیمانی رییس بانک کارگشایی با اشاره به آغاز برگزاری حراج سکه از ساعت 15 امروز اظهارداشت: قیمت پایه هر قطعه سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و 415 هزار تومان و قیمت پایه نیم سکه 770 هزار و 500 تومان اعلام شده است.

    وی افزود: به قیمت‌های فوق 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه خواهد شد که بر این اساس هر قطعه سکه بهار آزادی یک میلیون و 542 هزار و 350 تومان و نیم سکه 839 هزار و 845 تومان قیمت‌گذاری شده است.

    امروز سکه‌های 200 قطعه‌ای نیز به بسته‌های 50 و 100 قطعه‌ای اضافه شده است. در نخستین روز حراج سکه در بانک کارگشایی، 15 هزار قطعه سکه نیم و تمام بهار آزادی به فروش رفت. مبلغ سکه های خریداری شده در حراج فقط از طریق کارت های عضو شتاب قابل تسویه است، بنابراین شرکت کنندگان در حراج نمی توانند وجه نقد یا چک بانکی به برگزارکنندگان حراج بپردازند.

    حراج سکه این هفته هر روز از ساعت 15 تا 17 در شعبه مرکزی بانک کارگشایی به نشانی تهران، خیابان مولوی، میدان محمدیه، پلاک 587 برگزار می شود و برای هفته‌های آتی از سوی بانک مرکزی اطلاع‌رسانی خواهد شد. شرکت کنندگان در حراج الزاما باید کارت ملی همراه خود داشته باشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی