عصر بازار

واکنش رئیس قوه قضاییه به قیمت ارز

عصر اعتبار- رئیس قوه قضاییه گفت: امروز مسئله قاچاق کالا و ارز و حتی تحولات در عرصه خرید و فروش ارز مشکلات بزرگی را برای مردم پدید آورده است.

واکنش رئیس قوه قضاییه به قیمت ارز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از قوه قضاییه، آملی لاریجانی در بخش از  سخنان خود در جلسه مسئولان عالی قضایی، یکی از مهمترین اقدامات در راستای حمایت از تولید داخلی را مبارزه با قاچاق کالا و ارز عنوان کرد و گفت: این مبارزه نیازمند همکاری و هماهنگی همه نهاد‌های مسئول است. امروز مسئله قاچاق کالا و قاچاق ارز و حتی تحولات در عرصه خرید و فروش ارز مشکلات بزرگی را برای مردم پدید آورده است که دستگاه قضایی مانند همه دستگاه‌ها باید در این زمینه پای کار باشد و در جهت رفع این معضل گام بردارد.
    رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به انتشار برخی اخبار و اظهارات نمایندگان مجلس مبنی بر وقوع قاچاق‌های عمده از طریق مبادی رسمی و گمرکات، دادستان کل کشور و سازمان بازرسی را مامور کرد که برای پیگیری این موضوع با کمک نیرو‌های امنیتی و انتظامی اقدامات لازم انجام دهند و همچنین تصریح کرد: دادستان‌های مناطق مرزی و نقاطی که گمرک در آن‌ها مستقر است باید فعال‌تر شوند تا با انجام اقدامات قانونی لازم ضمن بسته شدن باب قاچاق، گام‌های موثر در جهت حمایت از تولید داخلی برداشته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی